بندرعباس

راه اندازی شهربازی در ساحل بندرعباس باعث رونق گردشگر

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: توسعه فضای ساحلی و تفریحی شهر بندرعباس در راستای استفاده بهینه ی شهروندان از ساحل در اولویت شهرداری بندرعباس است.

رحمت الله دهقانی صبح امروز (۲۵ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، به ساخت شهربازی در ساحل شهر بندرعباس اشاره و بیان کرد: با همکاری بخش خصوصی ساخت شهربازی در ساحل بندرعباس آغاز و تجهیزات آن نیز به صورت کامل خریداری شده است و این شهربازی که در ۲ فاز پیش‌بینی شده بخشی از آن در ضلع پارک غدیر تا ایام تعطیلات نوروز راه اندازی می شود.

وی گفت: راه اندازی این شهربازی در ساحل ، یکی از نیازهای شهروندان برای تفریح می باشد و همچنین باعث رونق گردشگر می شود.

دهقانی افزود : توسعه در فضای ساحلی و تفریحی باعث اشتغال‌زایی جوانان، افزایش درآمدهای شهری و همچنین کیفیت زندگی بهتر برای شهروندان می شود که این مهم نیازمند، ظرفیت های مختلف و توسعه این ظرفیت ها است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۹ بوستان ساحلی در شهر بندرعباس وجود دارد که این بوستان ها و فضای سبز ساحلی حدود ۴۴ هکتار از سواحل شهر بندرعباس را به خود اختصاص داده اند و توسعه این بوستان ها نقش مهمی در حوزه ی گردشگری دارد و برنامه هایی در حوزه‌ فرهنگی و ورزشی نیز در این مکان ها فعال است.

دهقانی بیان کرد: در حوزه تفریحات دریایی یک سری برنامه هایی برای سال آینده پیش بینی شده است و برای ساماندهی سواحل به همکاری بخش خصوصی با شهرداری نیازمندیم.

وی با اشاره به المانهای موجود در شهر افزود: با مشارکت سازمان های فضای سبز و فرهنگی و ورزشی، در کنار المانها و مجسمه های سطح شهر تابلوهایی تحت عنوان تابلوی راهنما نصب می شود که اطلاعاتی در خصوص المان و مجسمه ی نصب شده بر روی آن تابلوها جهت آشنایی شهروندان صورت می‌گیرد.

دهقانی به آلاچیق های موجود در ساحل شهر بندرعباس اشاره و تصریح کرد: طی دوسال گذشته بخاطر شرایط کرونایی آلاچیق ها دچار مشکل شده است و برای استفاده ی بهینه و مناسب شهروندان کار بهسازی و مرمت این آلاچیق ها در دست اقدام است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در ادامه سخنان خود به ورود خودرو در ساحل سورو اشاره و خاطر نشان کرد: از آنجایی که بخشی از مردم این منطقه در ساحل سورو ارتزاق می‌کنند و برای خود اشتغالزایی ایجاد کرده اند و شهرداری به دنبال رضایت مردم است و از طرفی بخشی از مردم این منطقه برای اینکه ساحل سورو بسته شود ناراضی هستند، باید با همکاری شورای تأمین شهرستان تدبیری اساسی برای این موضوع اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: برای جمع آوری سگ‌های بلاصاحب سایتی در تل سیاه پیش بینی شده و همچنین ماشین هایی با آرم جمع آوری سگ های ولگرد در حال جمع آوری سگ ها از سواحل و تمامی محلات می باشند و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده ی هرگونه مشکلی با سامانه ی ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و موضوع را گزارش دهند.

دهقانی در پایان بیان کرد: ما در مجموعه ی مدیریت شهری به دنبال توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس و افزایش رضایت شهروندان می باشیم و امیدواریم که بتوانیم با همراهی و همکاری دستگاه های مربوطه خدماتی بهینه و در خور شأن مردم بندرعباس ارائه کنیم.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *