فرودگاه همدان

۱۷ اسفندماه اولین پرواز فرودگاه همدان به مشهد مقدس

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از آغاز پروازهای فرودگاه همدان پس از دو سال وقفه خبر داد و گفت: اولین پرواز ۱۷ اسفندماه به مشهد مقدس خواهد بود.

سیدحمید صائمین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از گذشت دو سال از تعطیلی پروازهای فرودگاه همدان به دلیل کرونا و ایجاد محدودیت‌های تردد با پیگیری استاندار همدان، از ۱۷ اسفندماه اولین پرواز به بارگاه ملکوتی امام هشتم و با مسئولیت شرکت هواپیمایی آتا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۲۲ اسفندماه نیز توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر پروازهای همدان به کیش انجام خواهد شد، تصریح کرد: در چند سال گذشته همه پروزاهای فرودگاه همدان چارتری بود اما از این به بعد پروازها به شکل برنامه‌ای بر روی شبکه فروش قرار می‌گیرد.

صائمین حمایت مردم در فعالیت فرودگاه همدان را بسیار مهم دانست و افزود: اگر مردم از پروازها استقبال کنند مسیرهای جدید را نیز در دستور کار قرار داده و آمادگی برقراری پرواز به عتبات عالیات را نیز داریم.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان ادامه داد: پرواز همدان به کیش برای روزهای یکشنبه و چهارشنبه قطعی شده و از ۱۷ اسفند ماه نیز روزهای سه شنبه و جمعه پرواز به مشهد مقدس برقرار خواهد شد.

وی در پایان مطرح کرد: به کمک دفاتر مسافرتی همدان به عنوان ید فرودگاه نیاز داریم و امیدواریم دستگاه‌های مربوطه مانند تبلیغات اسلامی، صداوسیما، شهرداری و میراث فرهنگی نیز به یاری ما بشتابند تا در رونق گردشگری همدان سهمی داشته باشیم.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *