پیست آلوارس

افتتاح خط تله اسکی در آلوارس سرعین

رئیس هیئت اسکی استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی خط تله اسکی در پیست آلوارس سرعین سعی بر این است تا تمرینات تیم اسکی استان اردبیل به شکل مناسب انجام شود.

حمیده محمدپور در جریان بازدید از پیست اسکی آلوارس سرعین اظهار کرد: ورزشکاران حرفه‌ای اسکی استان در انجام تمرینات بدون این خط تله اسکی مشکلاتی را داشتند که با مساعدت و همکاری پیست اسکی مهرگان آلوارس سعی شد تا این خط تله اسکی راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: با فعال شدن این خط تله اسکی و مجهز شدن پیست‌های اسکی استان به تجهیزات مدرن امیدواریم در ماه‌های پیش رو امکان استفاده و بهره‌برداری از این زیرساخت‌ها فراهم آید.

رئیس هیئت اسکی استان اردبیل به بارش‌های مناسب دی ماه در بلندی‌های سبلان به ویژه پیست اسکی آلوارس اشاره کرد و گفت: قرار است در سال آینده نیز 2 پیست اسکی جدید در استان اوجور و شابیل به بهره‌برداری برسد تا امکان توسعه فعالیت‌ها و حتی برگزاری مسابقات اسکی در بخش‌های مختلف برای استان اردبیل فراهم آید.

محمدپور افزود: یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری در استان اردبیل تدارک امکانات ورزش زمستانی است که اسکی‌بازان و علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی به راحتی می‌توانند با حضور در استان اردبیل از این امکانات استفاده کرده و از زیبایی‌های این مجموعه‌های ورزش زمستانی بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا در سال‌های آینده رویدادهای منطقه‌ای و حتی کشوری را در پیست‌های اسکی استان میزبان باشیم تا زمینه ارتقا توانمندی ورزشکاران، مربیان و داوران نیز در قالب کلاس‌های آموزشی و عملی فراهم آید.

رئیس هیئت اسکی استان اردبیل اضافه کرد: در روزهای تعطیل پیست آلوارس با مجهز شدن به دستگاه‌های تله‌سیژ و تله اسکی زمینه خوبی را برای همشهریان و مسافران فراهم کرده تا بتوانند از این زیرساخت‌ها در جهت تفریحات سالم و ورزش‌های زمستانی استفاده کنند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *