شرکت‌های پروازی

رسیدگی به شکایت از شرکت‌های پروازی در سفرهای نوروز

معاون گردشگری مطرح کرد: اگر مسافری به هر دلیل شکایتی از شرکت‌های پروازی در سفرهای نوروز داشته باشد، می‌تواند تا آخر فروردین شکایت خود را با دوستان ما در واحد رسیدگی به شکایات مطرح کند.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر شالبافیان ( رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر) در بازدید از فرودگاه مهرآباد تهران ضمن بررسی نحوه خدمات‌رسانی شرکت‌های پروازی به مسافران، با محمد محمدی‌بخش (رئیس سازمان هواپیمایی کشور) دیدار کرد.

معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور در ترمینال‌های ۱ و ۲ از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده توسط سازمان هواپیمایی کشور و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران پروازهای داخلی نوروز قرار گرفت.

او در این دیدار از بخش‌های مختلف فرودگاه مانند بخش گذرنامه، چک بلیت پلیس پرواز، صدور بلیت و… بازدید کرد.

شالبافیان در حاشیه این بازدید گفت: «سازمان هواپیمایی کشور طی ماه‌های گذشته و از زمان حضور محمد محمدی‌بخش فعالیت‌های خوبی در ارائه خدمات به مسافران داشته است و در این روزها هم شاهدیم که مردم از نحوه فروش بلیت و قیمت‌ها در تعطیلات نوروز رضایت دارند.»

او ادامه داد: «اگر مسافری به هر دلیل شکایتی از شرکت‌های پروازی در سفرهای نوروز داشته باشد، می‌تواند تا آخر فروردین شکایت خود را با دوستان ما در واحد رسیدگی به شکایات مطرح کند.»

معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در پایان گفت: «نظارت کامل بر ورود و خروج مسافران نوروزی وجود دارد و امیدواریم که مسافران در کمال آرامش و بدون هیچ‌گونه شکایتی سفرهای خود را به پایان برسانند.»

منبع:ایلنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *