سفر هوشمند و ایمن

سفر هوشمند و ایمن باید جایگزین تعطیلی شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ضمن تاکید بر این نکته که قرنطینه و سفر هوشمند و ایمن باید جایگزین تعطیلی شود، اقدامات انجام شده در خصوص ترویج فرهنگ حجاب در گردشگری یزد را بسیار موثر خواند.

“احمد آخوندی” با بیان اینکه شورای فرهنگ با حضور تاثیرگذاران این حوزه انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه به علت اقدامات انجام شده در یزد در خصوص ترویج فرهنگ حجاب، توانستیم در این حوزه بسیار موثر باشیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر نرخ گذاری‌ها در تمام تاسیسات گردشگری انجام شده است، تصریح کرد: در خصوص فعالیت گروه‌های موسیقی، اجازه فعالیت به گروه‌های غیرمجاز داده نشد.

آخوندی از بازگشایی ۲۱ مسجد و سرویس بهداشتی برای مردم خبر داد و گفت: در حال تلاشیم که برای احیای فرهنگ دارالعباده در رمضان برنامه ریزی خاصی کنیم و در بافت و کوچه‌ها بتوانیم روحیه کار فرهنگی و جهادی داشته باشیم.

وی اعلام کرد: ۶۸۱ هزار نفر گردشگر وارد یزد شدند که ۳۸ درصد از این آمار، متعلق به استان‌های تهران و البرز هستند و این مقوله نشان می‌دهد که ما باید بر روی استان‌های مرکزی کار کنیم.

آخوندی با بیان اینکه قرنطینه و سفر هوشمند و ایمن باید جایگزین تعطیلی شود، گفت: باید در خصوص این مباحث برنامه ریزی جامعی اتفاق بیفتد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *