آلانیا

سفر به آلانیا در فصل زمستان

پاییز،زمستان و بهار را در آلانیا سپری کنید.

آلانیا در سواحل جنوبی کشور ترکیه قرار گرفته و ترکیب منحصر به فردی از فرهنگ و تاریخ است.این شهر ساحلی در مرکز منطقه ریویرا ترکیه جای گرفته و به دلیل مناظر زیبا و آب و هوای مطلوبش در میان گردشگران محبوب است.شما می توانید حتی در فصل زمستان هم از تفریحات و فعالیت های متعددی که در فضای باز انجام می شود در آلانیا لذت ببرید و همچنین از جاذبه های گردشگری این شهر که حقیقتا ارزش دیدن دارند بازدید کنید.اگر به دنبال گذراندن تعطیلات زمستانی در محیطی آرام هستید آلانیا بهترین گزینه برای شما است.

چرا گردشگران باید در طول فصل زمستان از آلانیا دیدن کنند؟

آب و هوای آلانیا در زمستان معتدل است و برای گردشگرانی که از مناطق سردسیر به این شهر سفر می کنند بهترین مقصد برای لذت بردن از آفتاب گرم زمستان است.آلانیا مکان های دیدنی زیادی دارد که گردشگران ماجراجو می توانند به دور از شلوغی ها در این فصل از آن ها دیدن کنند.در سفر به آلانیا می توانید از تمامی اماکن تاریخی این شهر دیدن و همچنین در جشن های زمستانه شهر شرکت کنید.فعالیت های سرگرم کننده زیادی در این شهر وجود دارد که آلانیا را به بهترین مقصد سفر در زمستان تبدیل می کند.

فعالیت هایی که در فصول پاییز،زمستان و بهار می توانید در آلانیا داشته باشید.

شما می توانید ایام خوشی را در فصل زمستان در آلانیا داشته باشید.در زیر فهرستی از کارهایی که می توانید در سفر به این شهر زیبا انجام دهید را آورده ایم.

سفرهای دریایی

سفرهای دریایی و تورهای قایق رانی متعددی در آلانیا برگزار می شود که شما می توانید با رزرو آن ها شگفتی های دریای مدیترانه را تجربه کنید.

سواحل

آلانیا دارای دیدنی ترین سواحل منطقه است که محبوب ترین آن ها ساحل کلئوپاترا است.

سایت های باستان شناسی

اکثر سایت های باستان شناسی در کل طول سال باز هستند.فصل زمستان بهترین زمان برای بازدید از این مکان ها است.

حمام ترکی

حمام های سنتی ترکی جاذبه فرهنگی محبوبی میان گردشگران است که از رومیان به جای مانده است.فرصت استراحت و تجربه یک اسپای لوکس را از دست ندهید.

فستیوال های زمستانه

در آلانیا حتی در طول فصل زمستان هم فستیوال ها و جشنواره های متعددی برگزار می شود.در سفر زمستانه به آلانیا این شانس را خواهید داشت که در جشنواره های بسیاری مانند کارناوال زمستانی،موسیقی زنده،بازارهای سنتی کریسمس و موارد دیگر شرکت کنید.

بازدید از غارها

غارهای کوچک زیادی در اطراف آلانیا قرار دارند.این غارها به راحتی در دسترس هستند و البته ارزش دیدن را دارند.

بازارهای مرکز شهر

بازدید از بازارهای زیبای مرکز آلانیا تجربه فراموش نشدنی برای شما خواهد داشت.در این بازارها شما می توانید با مردم محلی بیشتر آشنا شوید و با آن ها در ارتباط باشید.

بازدید از شهرهای اطراف

مکان های دیدنی زیادی در اطراف آلانیا قرار دارند و برای بازدیدهای یک روزه گزینه های بسیار مناسبی هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *