سفر لاکچری و لوکس با تورهای نوروز 99

همیشه دسته‌ای از افراد وجود دارند که عاشق سفر لاکچری و لوکس هستند. اما شرایط کاری آن‌ها این اجازه را نمی‌دهد که در هر تاریخ و هر زمانی، برنامه سفر دلخواه خود را بچینند.

اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید، نباید تورهای نوروز ۹۹ را از دست بدهید. چرا که ایام تعطیلات عید نوروز، بهترین فرصت برای چنین سفرهای رویایی و لوکس است. در این مقاله، دو مقصد گردشگری تایلند و روسیه را که تورهای اجرایی آن‌ها در این دسته‌ قرار می‌گیرند را معرفی می‌کنیم.

تور تایلند نوروز ۹۹؛ سفری لوکس به زیباترین سواحل آسیایی

تور تایلند نوروز 99 به دلیل وجود سواحل فوق‌العاده زیبا و طبیعت بکری که دارد، با استقبال زیادی از طرف گردشگران روبرو شده است. این تور یکی از تورهای لوکس محسوب می‌شود. در صورت انتخاب این تور، این فرصت برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید در بهترین هتل‌های تایلند اقامت داشته باشید. همچنین می‌توانید از استراحت در سواحل این هتل، نهایت لذت را ببرید و به آرامش برسید.

معرفی معروف‌ترین سواحل تایلند

· ساحل مایا

· ساحل پاتونگ

· ساحل جاونگ

· ساحل پاتایا

· ساحل شن‌های سفید در جزیره چانگ

با رزرو تور تایلند و سفر به این کشور زیبا، این حس به شما داده خواهد شد که گویی در بهشت رویایی قدم گذاشته‌اید. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که اگر به تفریحات آبی و جاذبه‌های گردشگری طبیعی علاقه دارید این فرصت را از دست ندهید.

آژانس ها برای تور نوروزی تایلند از پروازهای مختلفی برای برنامه‌های سفر خود استفاده می‌کند. از جمله این پروازها خطوط هوایی ماهان، عمان ایر هستند. بهترین مزیت این بسته‌ها امکان رزرو تورهای ترکیبی نیز است. یعنی گردشگران این فرصت را خواهند داشت که به بیش از یک شهر در تایلند سفر کنند و از زیبایی‌های بیشتری دیدن کنند. از جمله برنامه‌های سفر در تور ترکیبی تایلند نوروز ۹۹ سفر به بانکوک، پوکت و پاتایا است.

آن‌ها تور تایلند را به شما عزیزان معرفی خواهند کرد. این تورها به صورت ۷ شب و ۸ روز برگزار می‌شوند. البته مدت زمان تورهای ترکیبی کمی بیشتر است. در صورتی که بخواهید از هر سه شهر گفته شده دیدن کنید، می‌توانید سفری به مدت ۲۰ شب و ۲۱ روز را نیز انتخاب کنید.

تور روسیه نوروز ۹۹؛ فرصت سفری فراموش نشدنی به کشور باشکوه روسیه

فصل بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر با تور روسیه است. چرا که در فصل بهار روسیه سرمای سخت زمستان را پشت سر گذاشته است. دمای هوا در این روزها حداقل صفر درجه سانتی‌گراد و حداکثر ۱۰ درجه سانتی‌گراد است که این دما در کشور روسیه دمای به نسبت خوبی محسوب می‌شود. پس با به همراه داشتن یک لباس گرم هیچ فرصتی برای ایرانیان بهتر از تعطیلات نوروزی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسکو و جاذبه‌های گردشگری سن پترزبوگ نیست.

در تور روسیه موفق خواهید شد تا با آرامش کامل و بدون استرس کاری از میدان سرخ مسکو دیدن کنید. علاوه بر آن، این فرصت برای شما فراهم خواهد شد تا غذاهای سنتی روسیه را تست کنید. بر خلاف هوای سرد روسیه، مردمانی مهربان و خون‌گرم دارد که همه این‌ها بدون شک یکی از بهترین سفرهای عمرتان را برای شما رقم خواهد زد.

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری روسیه در سنپترزبوگ

· جزیره واسیلیوسکی

· خیابان نسکی

· کلیسای ناجی در خون

· تئاتر مانیسکی

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری روسیه در مسکو

· کلیسای سنت باسیل

· رودخانه مسکوا

· موزه و آرامگاه لنین

· برج اسپاسکایا

· کاخ کرملین

در خیابان‌های آن قدم بزنید. شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایرفلوت و نوردویند مسافران آژانس مقتدرسیر را در طول این سفر همراهی می‌کنند. البته هزینه سفر با هر یک از این ایرلاین‌ها متفاوت است. انتخاب هر یک از گزینه‌ها با توجه به بودجه مسافر انجام می‌شود. مدت زمان این تورها معمولا به صورت ۶ شب و ۷ روز، ۷ شب و ۸ روز و یا ۸ شب و ۹ روز است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *