Land of Legends - Antalya - Turkey

آشنایی با خیابان‌های دو شهر محبوب استانبول و آنتالیا

با هم دوتا از خیابان‌های معروف خرید استانبول و آنتالیا را بررسی می‌کنیم که شما در سفرهای نوروزی می‌توانید از آن بازدید کنید.

سفر به ترکیه همیشه می‌تواند یک انتخاب عالی باشد که شما می‌توانید یک سفر رویایی را برای خود رقم بزنید. کشور ترکیه چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی گرفته تا رستوران‌ها و مراکز و بازارهای خرید که همه و همه می‌تواند یک سفر شگفت انگیز را برای شما رقم بزند. دوتا از مهم‌ترین و محبوب ترین شهرهای کشور ترکیه، استانبول و آنتالیا می‌باشند که به شدت میان توریست‌ها و گردشگران محبوب بوده و سالانه میزبان مهمانان زیادی از اقصی نقاط جهان هستند. بخش جذاب سفر همیشه خرید می‌باشد که خوشبختانه شما خریدهای بی نظیری می‌توانید از این دو شهر زیبا داشته باشید و یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید. با هم دوتا از خیابان‌های معروف خرید استانبول و آنتالیا را بررسی می‌کنیم که شما در سفرهای نوروزی می‌توانید از آن بازدید کنید.

خیابان بغداد استانبول بهترین خیابان برای خرید در سفر به استانبول

خیابان بغداد در استانبول به طول ۱۴ کیلومتر در قسمت آسیایی شهر استانبول می‌باشد. خیابان بغداد استانبول یکی از مشهورترین نقاط برای خرید در استانبول می‌باشد. این خیابان به عنوان یکی از سرزنده‌ترین خیابان‌های خرید در جهان مطرح است. این خیابان بعد از لشکر کشی ارتش به بغداد به وسیله سلطان مراد چهارم نام گذاری شد و بیشتر برندهای با پرستیژ و لوکس دنیا در این خیابان شعبه دارند و بسیار چشم نواز و زیبا هستند. این خیابان همچنین یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول نیز به شمار می‌رود که شما در تور استانبول می‌توانید از آن بازدید کنید. منطقه اطراف خیابان بغداد در اواخر قرن ۱۹ ساخته شده است. امروزه خیلی از این خانه‌های بزرگ، محل فروشگاه‌های خیلی از برندهای لوکس و لاکچری دنیا می‌باشد.

یک شرکت فرانسوی جاسوسان خرید را به بیش از ۴۰۰ فروشگاه در ۳۰ خیابان خرید محبوب جهان ارسال کرد و از آنها خواست تا تجارب خود، از جمله خدمات مشتریان و سرویسهای بهداشتی، رتبه بندی کنند. در نتیجه یک تحقیق که بین ۳۰ تا از مشهورترین خیابان‌های جهان انجام شد، خیابان بغداد استانبول رتبه چهارم را از بین بهترین خیابان‌های خرید جهان کسب کرد.

مراکز خرید خیابان بغداد شهر استانبول

خیابان بغداد مکانی عالی برای گذراندن یک روز کامل در بین مراکز خرید و فروشگاه‌های برخی از بهترین برندهای جهانی مثل زارا، لویی ویتون، مایکل کورس و تامی هیلفیگر می‌باشد. علاوه بر این برندهای ترکی نیز در این خیابان شعبه دارند. اگر هم به خیابان‌های پشتی آن بروید و در آنجا گشتی بزنید، می‌توانید لباس‌هایی با قیمت‌های ارزان‌تر نیز پیدا کنید و خریدتان را با هر بودجه‌ای که دارید انجام دهید.

این خیابان همچنین برای قدم زدن مناسب است چراکه یک پیاده رو پهن دارد. این خیابان نه تنها محل رفت و آمد ساکنان اطراف این محل است و جوانان ترکیه‌ای در این خیابان گشت و گذار و کیف می‌کنند، بلکه بازدیدکنندگان بی شماری نیز جذب مراکز خرید، رستوران‌های شیک و کافه‌های جذاب این خیابان نیز می‌شوند. علاوه بر همه اینها، خیابان بغداد میزبان خیلی از جشن‌هایی است که در طول سال در استانبول برگزار می‌شوند و مردم از سراسر استانبول به این خیابان می آیند تا دور هم جمع شوند تا جشن بگیرند.

آشنایی با خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا ( Land of Legends )

لند آو لجندز آنتالیا ( Land of Legends ) را اغلب به عنوان بهترین شهربازی آنتالیا می‌شناسند. اما حقیقت این است که لند آو لجندز آنتالیا یک مجموعه بزرگ است که ۳ فاز مختلف دارد. در واقع در مجموعه لند آو لجندز آنتالیا فقط شهربازی و پارک آبی وجود ندارد و علاوه بر آنها، یک هتل و یک خیابان خرید نیز ساخته شده است. امروز می‌خواهیم با هم به خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا سر بزنیم و با هم ببینیم که دقیقاً در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا چه خبر است.

Land of Legends - Antalya - Turkey

ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

اول از همه خوشبختانه باید بگوییم که ورودی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا کاملاً رایگان است. این خیابان یک مکان بسیار زیباست که فقط به درد خرید نمی‌خورد و شما می‌توانید برای عکاسی و گشت و گذار نیز روی آن حساب باز کنید. این خیابان با الهام از شهر زیبای ونیز ساخته شده است و به گونه‌ای طراحی شده است که به نظر می‌رسد روی آب ساخته شده! در واقع شما برای گشت و گذار در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا می‌توانید سوار قایق شوید و از کانال آب مصنوعی آن عبور کنید و این همان مسأله‌ای است که باعث جذابیت خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا شده است. نکته جالب دیگر درباره بازدید از خیابان لند آو لجندز آنتالیا این است که استفاده از قایق‌های لند آو لجندز کاملاً رایگان است. البته این را هم بگوییم که مسئولین قایقرانی خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا، تمام تلاششان را می‌کنند تا منظور خود را برای گرفتن انعام به شما برسانند و از شما به نوعی طلب انعام می‌کنند.

بهترین زمان بازیدد از خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا

گشت و گذار در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا در طول روز تجربه بسیار جالبی است، اما حقیقت این است که قایق سواری در این خیابان بعد از تاریک شدن آسمان جذاب‌تر است و دلیل این امر هم این است که شب‌ها همه چراغ‌ها و نورپردازی‌های خیابان خرید لند آو لجندز روشن می‌شوند و حال و هوای خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا، درست مثل ونیز رویایی می‌شود!

فروشگاه‌های خیابان خرید لند آو لجندز شهر آنتالیا

در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا تعداد زیادی فروشگاه وجود دارد که عمدتاً مربوط به برندهای ترکیه‌ای و بین المللی هستند. خوشبختانه باید بگوییم که شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید خرید خود را از خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا انجام دهید. چراکه تنوع برندهای مختلف در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا زیاد است و حتی برندهای ارزانی مثل ال سی وایکیکی نیز در آن شعبه دارند. در فروشگاه‌های این خیابان همه نوع کالایی از لباس گرفته تا لوازم آرایشی و حتی کتاب پیدا می‌شود و شما می‌توانید خرید کامل خود را در تور آنتالیا در خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا انجام دهید.

منبع:خبرگزاری مهر

مقالات مرتبط :

10 هتل برتر و لوکس در شهر ساحلی آنتالیا

دیدنی های آنتالیا ،شهر ساحلی ترکیه

معرفی ۵ جاذبه گردشگری ارزان قیمت آنتالیا

جاذبه های گردشگری شهر ساحلی آلانیا در ترکیه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *