ربات در هتل

استفاده از ربات در هتل

استفاده از ربات در هتل:

هتل ام سوشال سنگاپور، بخشی از مجموعه هتل ها و مکان های اقامتی میلنیوم، اولین روبات کارگر خود را معرفی کرده اند. نام این روبات اورا (AURA ) است و توسط شرکت ساویام توسعه یافته است. این محصول پاسخی به کمبود نیروی انسانی برای صنعت هتل داری است.

تولید کنندگان این روبات عقیده دارند که محصولشان راهی فوق العاده برای افزایش بهره وری و استفاده از ربات در هتل ها است. این روبات تازه نفس و اماده کار ماموریت ها را به نحو احسن انجام داده و تجربه ی جدیدی در رضایتمندی مشتری ایجاد خواهد کرد. اورا نه تنها مهمانان هتل را مجذوب ساختار خود کرده است، بلکه به خدمه و پرنسل هتل اجازه می دهد تا به  کارهای شخصی و خصوصی مهمانان رسیدگی بیشتری کرده و رضایتمندی بهتری برای انان فراهم کنند.

 

ربات در هتل

به عنوان هتلی که تکنولوژِی را وارد چرخه فعالیت خود کرده است، ام سوشال سنگاپور با افتخار اورا را وارد چرخه کارکنان خود کرده است.
اورا اولین نمونه ای است که خارج از امریکا در حال کار در محیطی شلوغ در کنار مردم است. اورا به گونه ای برنامه ریزی شده است تا شخصیتی گرم و صمیمی با خصایص انسانی همچون وفاداری، ادب و قابلیت اعتماد داشته باشد تا کارمندان از حضور وی احساس ارامش کنند.

اورا بطری های اب، حوله های نو، دستمال و غذای مهمان ها را تحویل می دهد و می تواند نظافت اتاق را نیز انجام دهد.

استیو کازینز، مدیر اجرایی ارشد شرکت ساویاک در مورد توانایی این روبات می گوید:

“اگر شیئی را درون اورا قرار دهید و به او بگویید کجا برود، وی شیئ را تحویل داده و خود به محل همیشگی اش باز می گردد”.

“اورا می تواند از اسانسور استفاده کند، راه خود را به سمت اتاق های مهمانان پیدا کند و به انها اعلام کند که درخواست انها اماده است و زمانی که مهمانان در اتاق را باز می کنند، محفظه خود را باز می کند تا مهمانان سفارش خود را تحویل بگیرند”.

ام سوشال سنگاپور یکی از بهترین هتل های دنیا با معماری جدید است که  دارای 293 اتاق است و محیطی بسیار صمیمی و دوستانه برای مشتریانش فراهم می کند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *