تایلند

بهترین جزایر تایلند

اگر قصد سفر به کشور تایلند را دارید، حتما  بازدید از بهترین جزایر تایلند را در برنامه سفر خود داشته باشید. وجود جاذبه‌های خاص در این جزایر موجب شده است تا سالانه میلیون‌ها نفر توریست و گردشگر به سمت این جزایر کشیده شوند. تایلند متشکل از هزاران جزیره بزرگ و کوچک است و هرکدام از این جزایر چشم اندازهای بصری خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با دو مورد از بهترین این جزایر آشنا کنیم. با ما باشید.

جزیره کو پانگان

در بین بهترین جزایر تایلند می‌توان از کو پانگان نام برد، اگر شما اهل هیاهو هستید ودوست دارید که در برنامه‌های مفرح شرکت کنید، با سفر به کو پانگان میتوانید در جشن‌ها و میهمانی‌های این جزیره حضور داشته باشید. یکی از این جشن‌ها برگزاری هر ماه مراسم ماه کامل است که جنجال و جنب و جوش در این مهمانی موج میزند.

جزیره کو لانتا

یکی دیگر از بهترین جزایر این کشور، کو لانتا است ، اگر قصد دارید تعطیلات خود را در مکانی آرام و د نج به همراه خانواده خود سپری کنید، کو لانتا با منطقه طبیعی محافظت شده و سواحل بکرش این امکان را به شما می دهد .

جزایر سیمیلان 

جزایر سیمیلان جزء زیباترین و بهترین جزایر تایلند هستند که متاسفانه یا خوشبختانه بسیاری از توریست ها از وجود آن بی خبرند. جزیره مشهور فی فی را با تمام زیبایی ها و جلوه های مسحورکننده طبیعی اش در نظر بگیرید. حالا تصور کنید که جزیره ای مشابه جزیره فی فی اما کوچک تر، خلوت تر و بکرتر و حتی زیباتر وجود دارد؛ و در واقع نه تا از این جزیره ها در یک امتداد قرار گرفته اند. بله، ۹ جزیره رویایی و بهشتی که در مجموع جزایر سیمیلان را تشکیل می دهند. جزایر سیمیلان از شمال به جنوب قرار گرفته اند و از پارک ملی در اولین جزیره به دریای آندامان منتهی می شوند.

نتیجه گیری

روشن است که با هر سلیقه و در هر رده سنی که باشید و قصد سفر به بهترین جزایر تایلند را داشته باشید، می‌توانید بازدید از بهترین جزایر این کشور را در برنامه‌های خود داشته باشید و لذت وافری از سفر خود ببرید.

منبع:تاریخ ما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *