ساحل مارماریس در دریای مدیترانه - ترکیه

چگونه به مارماریس برسیم؟سفر به مارماریس از طریق هوایی،جاده ای،کشتی و قایق

مارماریس کجاست؟

مارماریس یک شهر زیبای بندری و مقصد توریستی محبوب گردشگران در سواحل جنوب غربی دریای مدیترانه در ترکیه است،جایی که دریای مدیترانه به دریای اژه می رسد.رسیدن به مارماریس در ترکیه بسیار آسان است و شما گردشگران عزیز می توانید با انواع پروازهای مستقیم،برنامه ریزی شده و چارتری در فرودگاه دالامان از بسیاری از شهرهای ترکیه و البته از شهرهای بزرگ و مهم اروپایی به مارماریس برسید.

سفر هوایی به مارماریس

فرودگاه بین المللی دالامان (DLM) با شماره تماس +90 252 792 52 91 نزدیک ترین فرودگاه به مارماریس است و در حدود فاصله 96 کیلومتری مارماریس قرار دارد.گردشگران این شهر باید برای رسیدن به مارماریس، از طریق این فرودگاه اقدام نمایند.فاصله زمانی فرودگاه دالامان تا مارماریس در حدود 1.5 ساعت است.

*پروازهای داخلی

پروازهای مستقیم زیادی به فرودگاه دالامان وجود دارد.شما می توانید از استانبول و از طریق خطوط هوایی ترکیش (www.thy.com) و پگاسوس ایرلاین (www.flypgs.com) نیز پرواز کنید. از آنکارا و ازمیر نیز می توانید از طریق خطوط هوایی آنادولو جت و پگاسوس ایرلاین پرواز کنید.

*پروازهای بین المللی

مخصوصا در ایام تابستان پروازهای مستقیم و چارتری زیادی از اروپا به فرودگاه دالامان انجام می شود.سایر پروازهای خارجی از طریق استانبول و ازمیر انجام می شود.اتوبوس ها و شرکت های حمل و نقل زیادی برای جا به جایی مسافران از فرودگاه دالامان به سمت مارماریس،ازمیر و فتحیه وجود دارند. انتقال مسافران از فرودگاه به سمت مارماریس، هر ساعت به صورت مداوم و با حضور راهنمایان با اتوبوس های محلی انجام می شود.

اگر می خواهید درباره دیدنی های مارماریس بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید.

اطلاعات فرودگاه دالامان

نام فرودگاه:Dalaman Airport

کد فرودگاه:DLM

فرودگاه دالامان در فاصله 6 کیلومتری از مرکز دالامان و 96 کیلومتری مارماریس، قرار دارد.از امکانات موجود در این فرودگاه می توان به بانک ها،صرافی،فروشگاه و رستوران ها اشاره کرد.

آدرس: ATM Dalaman International Airport, 48780 Dalaman / MUĞLA

شماره تماس: +90 (0252) 792 55 55

شماره فکس: +90 (0252) 792 55 65

آدرس وبسایت: www.atmairport.aero

مارماریس

سفر به مارماریس از طریق جاده

حمل و نقل جاده ای به مارماریس، به خصوص در ایام تابستان بسیار خوب سازماندهی شده است. سرویس های اتوبوس از شهرهای بزرگ و بسیاری از مسیرهای نزدیک وجود دارد.از ازمیر،فتحیه و بدروم تقریبا هر ساعت اتوبوس وجود دارد. فاصله تا مارماریس از استانبول حدود 13 ساعت، ازمیر 5 ساعت، آنتالیا 7 ساعت،آنکارا 10 ساعت و از بدروم 3 ساعت، فاصله زمانی وجود دارد.

شماره تماس ایستگاه اتوبوس : +90 252 412 30 37

سفر به مارماریس از طریق دریا

گردشگران می توانند با قایق های کروز از طریق دریا به مارماریس برسند. تفرجگاه ساحلی نتسل مارماریس Marmaris Netsel Marina یکی از اصلی ترین و بهترین تفرجگاه ها در کل دریای مدیترانه می باشد.

شماره تماس تفرجگاه نتسل: + 90 252 412 27 08

آدرس وبسایت: www.netselmarina.com

ساحل مارماریس در دریای مدیترانه - ترکیه

 

مقالات مرتبط:

جاذبه های گردشگری مارماریس

معرفی میدان تکسیم استانبول

دیدنی های آنتالیا ،شهر ساحلی ترکیه

20 تفریح رایگان در دبی (قسمت اول)

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری رامسر عروس شهرهای ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *