استان البرز

هفته‌های فرهنگی استان البرز در کشورهای اروپایی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: طی تفاهم‌نامه ای با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی هفته های فرهنگی استان البرز در کشورهای اروپایی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تسنیم از کرج، فریدون محمدی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه بین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان البرز نخستین استان در کشور است که در این راستا با سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی قرارداد منعقد می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری این چنین برنامه‌ها کمک شایانی به رونق اقتصادی در زمینه گردشگری و صنایع دستی می‌شود، افزود: هفته‌های فرهنگی استان البرز، در کشور‌های بازار هدف که عمده آن کشورهای اروپایی هستند برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با عنوان اینکه با اجرای هفته‌های فرهنگی استان در دیگر کشورها به یکی از رسالت‌های اصلی خود در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عمل کردیم، بیان کرد: هفته فرهنگی البرز با هدف معرفی آداب، رسوم، صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری استان در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

محمدی با عنوان اینکه در راستای اجرای این هفته‌ها به کمک سرمایه گذاران و دلسوزان این عرصه نیازمندیم، تصریح کرد: برای استفاده از فعالین و هنرمندان این حوزه گزینشی عمل نمی‌کنیم و از افرادی که دارای کارهای استاندار و با کیفیت هستند استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته اجرای این برنامه‌ها در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: با بهبود وضعیت کرونا و اعلام آمادگی کشورها ما آمادگی برگزاری این هفته‌ها را در کشورهای مختلف داریم.

منبع:تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *