صنایع دستی

نمایشگاه ملی صنایع دستی چه زمانی برگزار می شود؟

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: دو تاریخ برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی پیشنهاد کرده ایم و منتظر تصمیم معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی هستیم.

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: زمینه‌های برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را فراهم و برای برگزاری آن دو تاریخ اول و آخر مهر ماه را پیشنهاد کرده ایم.

او افزود:شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی هم‌اکنون پیگیر نظر معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص تاریخ‌های اعلام شده برای برگزاری نمایشگاه است و اگر نظر این معاونت مثبت باشد، سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در زمان پیشنهاد شده، برگزار خواهد شد.

۱۰۰ اثر تاریخی به سامانه بلیت الکترونیک مجهز می‌شوند

او از تلاش شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی از تجهیز ۱۰۰ جاذبه تاریخی قابل بازدید کشور به سامانه بلیت الکترونیک خبر داد و بیان کرد:در اصل کشور ما هم‌اکنون ۱۷۷ جاذبه تاریخی قابل بازدید دارد که ۷۰ جاذبه پیش از این به سامانه بلیت الکترونیک (امکان خرید بلیت در فضای مجازی) تجهیز شده بودند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی اظهار کرد:ما با دستور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با شهرداری کرمان هماهنگ شدیم و ۳ قطعه زمین در گلزار شهدای کرمان را تحویل گرفتیم تا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵ میلیارد تومان مجتمع‌ خدماتی و بهداشتی را با هدف خدمت‌رسانی به زائران مزار سردار سلیمانی بسازیم و تجهیز کنیم. این کار هم‌اکنون در مرحله انجام مناقصه برای انتخاب پیمانکار قرار گرفته است و پس از مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

نیکزادفر گفت:ساخت و تجهیز ۱۰ دستگاه مجتمع خدماتی و بهداشتی با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان در استان اردبیل نیز در دستور کار شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی قرار گرفته البته هم‌اکنون کلنگ ۸ دستگاه از این مجتمع ها‌ به زمین خورده است.

او گفت:۸ دستگاه مجتمع خدماتی و بهداشتی نیز به صورت نیمه‌کاره در استان فارس ساخته شده بودند و شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی درصدد تکمیل آن‌هاست. تکمیل این مجتمع‌های خدماتی و بهداشتی نیمه‌کاره با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴ میلیارد تومان انجام می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *