راهکارهای دانشبنیان برای ارائه سرویسهای صنعت گردشگری
شرکتی دانشبنیان با هدف ارائه راهکارهای نوین در صنعت هوایی و گردشگری نرم افزارهایی را پیاده سازی کرده است که کاربرد آن موجب افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از ایرلاینها میشود.
به گزارش ایسنا علی تیماجچی، مدیر عامل این شرکت دانشبنیان با بیانی این که فعالیتهای این شرکت در زمینه طراحی و تولید نرمافزارهای تخصصی از لحاظ کیفیت، حجم فروش، پشتیبانی محصولات و رضایت مشتریان است، است، اظهار کرد: ما تلاش کردهایم با این اقدامات گامی نو برای پیشبرد اهداف صنعت هواپیمایی و گردشگری کشور برداریم.
وی با بیان اینکه ما در این شرکت به دنبال یافتن راههای ساده و فناورانه برای رفع مشکلات و چالشهای صنعت گردشگری و هوانوردی هستیم، اظهار کرد: بر این اساس گزارش فروش ایرلاینهای ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر، آتا و غیره به صورت رایگان توسط فرانگر این شرکت ارائه میشود.
تیماجچی، نرمافزار چاپ بلیت فارسی تمام ایرلاینها را از دیگر محصولات این شرکت دانست که برای همه کاربران به صورت رایگان قابل دسترس است و ادامه داد: با نرمافزار همیار ما روند رزرو بلیط در محیطهای رزرواسیون و تمامی عملیات مربوط به استرداد بلیت در محیطهای رزرواسیون به صورت کاملا خودکار انجام میشود.
تیماجچی ادامه داد: ما جزء نخستین شرکتهای ایرانی هستیم که سیستم خرید بلیت هواپیما را برای سایتهای ایرانی به صورت کاملا آنلاین طراحی و پیادهسازی کرده است. ما در حوزه نرمافزاری سیستمهای فرودگاهی مانند سیستم کنترل پذیرش مسافر DCS، سیستم نمایش اطلاعات پرواز FIDS و غیره نیز فعالیتهای گستردهای داریم.
بر اساس اعلام معاونت علمی ریاستجهموری، به گفته وی، استفاده از سیستم ایرانی برای ایرلاینهای داخلی حدود ۳۰۲ میلیون تومان تمام میشود. این در حالی است که بهره گرفتن از خدمات شرکتهای خارجی ۷۱۵ هزار دلار ارز از کشورخارج میکند. این یعنی استفاده از سیستم ایرانی برای شرکتهای متقاضی یک دهم مشابه خارجی تمام میشود.
منبع:همشهری
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.