کلوپ

کلوپ کمپرها راه افتاد

کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران سوم مهرماه با نمایش بیش از ۵۰ دستگاه خودرو مسافرتی (کمپر) در فضای کاخ نیاوران، فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، این کلوپ با مجوز کانون جهانگردی و اتومبیلرانی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه‌اندازی شده است. همزمان قرار است پنجشنبه، سوم مهرماه و در آستانه روز جهانی گردشگری، کمپرهای ایرانی در محوطه کاخ نیاوران برای یک روز گردهم آیند و این کلوپ رسما فعالیت خود را آغاز کند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرده این نمایشگاه و مراسم افتتاح کلوپ کمپینگ و کاروانینگ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد کرد.

خودروهای مسافرتی یک سبک سفر است که تعداد آن‌ها در ایران درحال افزایش است، هرچند قوانین راهنمایی و رانندگی برای تردد این خودروها در جاده‌های ایران چندان تعریف نشده و بعضی از آن‌ها مشمول مقررات خودروهای سنگین و کامیون می‌شوند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به تازگی مسؤولیت خودروهای سافاری را پذیرفته، هدف از گردهم آوردن کمپرها و راه‌اندازی کلوپ کمپینگ را این‌چنین شرح داده است: «نمایش این وسیله‌های نقلیه مسافرتی به عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای زمینی با خودروهای کمپر، از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی است.»

یک تحقیق در آمریکا نیز نشان می‌دهد با شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده از کمپرها و خودروهای مسافرتی افزایش یافته است و خانواده‌های بیشتری ترجیح می‌دهند با این خودروها سفر کنند.

علاقه‌مندان به حضور و یا شرکت در گردهمایی کمپرها می‌توانند در ساعت‌های اداری به نشانی تهران، خیابان شهید فیاض بخش، نبش کوچه جهانگردی، پلاک ۳۳، حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۷۵۵۵۹۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *