خمین

هیجان در راه منطقه گردشگری بوجه خمین

معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: به زودی طرح تفریحی ورزشی زیپ‌لاین، برای اولین بار در استان، در منطقه گردشگری بوجه شهرستان خمین اجرا می‌شود.

بر اساس اعلام میراث فرهنگی استان مرکزی، وحید قاسمی افزود: شهرداری خمین پس از تحویل گرفتن منطقه تفریحی بوجه و در راستای ایجاد نشاط و تفریح در شهر و درخواست همشهریان، اقدام به اجرای این طرح کرد. زیپ‌لاین یکی از محبوب‌ترین، پرهیجان‌ترین‌ و پرطرفدارترین فعالیت های تفریحی ورزشی است.

وی درخصوص مشخصات این طرح گفت: پروژه‌ احداث زیپ‌لاین برای نخستین بار در استان مرکزی در خمین اتفاق می‌افتد و مورد مشابه آن تاکنون در استان اجرا نشده است.

او گفت: کوه بوجه را می‌توان یکی از مراکز تفریحی شهر خمین دانست که اغلب شهروندان خاطرات خوبی از آن در ذهن دارند. در گذشته‌های نه چندان دور این پارک روزانه میزبان شمار زیادی از شهروندان بود که ساعات مفرحی را در کنار خانواده می گذراندند.

قاسمی در ادامه افزود: شهربازی مستقر در مجاورت این پارک نیز فضای مناسبی برای گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بود که متاسفانه این پارک و شهربازی به دلایل مختلفی از رونق افتاد و مدت های طولانی در محاق خاموشی فرو رفت.

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده مدتی است که طرح مطالعاتی این پارک در دستور کار شهرداری خمین قرار گرفته و مراحل بازسازی و احیای آن با سرعت خوبی در حال انجام است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *