هتل های تهران

لوکس ترین هتل های تهران را بشناسید

تهران به عنوان مرکز ایران شهری پر از جاذبه های گردشگری، امکانات رفاهی، مراکز درمانی، مراکز خرید و مواردی شبیه اینهاست…

تهران به عنوان مرکز ایران شهری پر از جاذبه های گردشگری، امکانات رفاهی، مراکز درمانی، مراکز خرید و مواردی شبیه اینهاست. گاهی اوقات نیز افراد به دلایل کاری راهی تهران می شوند و چند روزی را در این شهر بزرگ می مانند. تهران برای فراهم کردن رفاه حال مسافران خود هتل های متنوعی دارد. ما در این مطلب قصد داریم لوکس ترین هتل های تهران را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

اقامت در یک هتل لوکس می تواند خاطرات بسیار دل انگیزی از سفر را در ذهن مسافران بسازد و آنها را خوشنود و راضی راهی شهر و دیار خود کند. هتل های لوکس امکاناتی دارند که نظیر آنها در دیگر هتل ها یافت نمی شود. به همین خاطر بهترین گزینه برای اقامت در یک سفر لاکچری،هتل های لوکس می باشد. هتل های لوکس تهران جزء بهترین هتل های ایران هستند.

تهران شهر بزرگی است و هتل های لوکسی دارد. تعداد هتل های لوکس تهران بسیار زیاد است به طوری که ذکر تمام آنها در یک مطلب نمی گنجد؛ لذا ما در اینجا فقط به برخی از آنها اشاره می کنیم تا در انتخاب هتل لوکس در تهران شما را راهنمایی کنیم.

از جمله امکانات ویژه ای که در هتل های لوکس تهران می توانید از آن بهره مند شوید: رستوران و کافی شاپ، سالن های ورزشی، استخر و سونا و جکوزی،اینترنت پرسرعت، کارکنانمسلط به زبان های مختلف، روم سرویس،خشکشویی،خدمات بیدار باش،خدمات اتو،فکس، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط و فتوکپی می باشد.

قیمت هتل در تهران چقدر است؟

درمیان هتل های تهران طیفی گسترده از انواع هتل ها، هتل آپارتمان ها و… از نظر قیمتی وجود داردکه پاسخگو سبک، سلیقه و فرهنگ های مختلف مردمانی است که با اهداف متفاوت به شهر تهران سفر می کنند. با توجه به ستاره های هتل برای رزرو هتل تهران و همچنین امکاناتی نظیر استخر، نوع اتاق، سطح خواسته های میهمانان و … هتل های متفاوتی از نظر قیمتی وجود دارند. قیمت مراکز اقامتی در تهران حدودا از شبی 80 هزار تومان تا شبی 4 ملیون تومان است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس به عنوان یکی  از لوکس ترین هتل های تهرانفعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده است. این هتل که برخی آن را با نام «اسپیناس بهرود» می شناسند در منطقه سعادت آباد قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس یک بنای 20 طبقه است که دارای 400 باب اتاق و سوئیت لوکس برای پذیرایی از مهمانان خود است.

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس یکی از بهترین  هتل های تهران است. هتل لوکس اسپیناس پالاس با برخورداری از فناوری های روز، امکان برگزاری انواع همایش ها و جلسات را فراهم می کند. این هتل عضو گروه هتل های اسپیناس می باشد. اقامت در هتل اسپیناس پالاس، تصویر استثنایی از شهر تهران را به مهمانان خود هدیه می دهد.

فاصله هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس تا مراکز مهم تفریحی و تجاری شهر تهران چقدر است؟

قرارگرفتن بزرگ‎ راه یادگار امام در نزدیکی این هتل لوکس، دسترسی به مناطق مختلف شهر را بسیار آسان‌ تر کرده است. پارک ژوراسیک 550 متر ، پارک پرواز 2 کیلومتر، مرکز خرید پالادیوم 7.9 کیلومتر، نمایشگاه بین‌المللی تهران 8.4، دانشگاه آزاد اسلامی 8.7 کیلومتر، بیمارستان تخصصی چشم 9.2، مرکز خرید تیراژه 9.6 کیلومتر، بام تهران 11.2 و تفرجگاه دربند 12 کیلومتر با محل اقامت شما فاصله خواهند داشت. مترو میدان صنعت در فاصله 4.8 کیلومتری این هتل، یکی از بهترین راه‌ ها برای گذر از شلوغی‌ های تهران است.

آدرس: تهران – سعادت آباد – انتهای بزرگراه یادگار امام – میدان بهرود

هتل استقلال تهران

هتل استقلال واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و چهارراه ولیعصر، از دو برج غربی و شرقی تشکیل می شود که برج غربی در سال 1341 و برج شرقی در سال 1351 افتتاح شده است. هتل استقلال در حال حاضر دارای 552 باب اتاق و سوئیت اقامتی در قالب 15 طبقه می باشد.

این هتل در سال های قبل از انقلاب اسلامی با نام هتل رویال هیلتون شناخته می شد و بعد از آن هتل پارسیان استقلال نام گرفت. موقعیت مکانی هتل پنج ستاره استقلال تهران، همجواری با خیابان ولیعصر و فاصله 5/2 کیلومتری تا نمایشگاه بین المللی تهران از ویژگی های بارز این هتل به شمار می رود.

آدرس: تهران – تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر – چهارراه پارک وی

هتل هما تهران

هتل هما تهران که در سال 1352 احداث شده یکی از باسابقه ترین هتل های تهران است که البته تاکنون چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و در حال حاضر دارای 173 اتاق و سوئیت اقامتی در قالب 15 طبقه است. موقعیت قرارگیری هتل هما در خیابان ولیعصر، دسترسی به شاهراه های اصلی شهر تهران، مرکز خرید ونک و دانشگاه علوم پزشکی ایران را به راحتی فراهم می کند.

امکانات پیشرفته، طراحی باشکوه اتاق ها و فضای داخلی هتل هما، اقامتی به یادماندنی همراه با آرامش را برای مهمانان گرامی به ارمغان می آورد.

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – خیابان شهید خدامی

هتل آزادی

هتل آزادی که در قدیم با نام هتل هایت شناخته می شده دارای 475 واحد اقامتی در  قالب 26 طبقه است. این هتل در بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین قرار گرفته و با توجه به موقعیت مکانی مناسبی که دارد، دسترسی به دیگر اماکن مهم از جمله مجموعه ورزشی انقلاب، دانشگاه امام صادق (ع) و بیمارستان قلب شهید رجائی را فراهم می کند.

ارائه خدمات و امکانات مناسب، هتل آزادی را به یکی از پرطرفدارترین هتل ها در تهران تبدیل کرده است. هتل پارسیان آزادی تهران با قرارگیری در منطقه سعادت آباد، اقامتی دل انگیز را برای مهمانان خود فراهم می سازد.

آدرس: تهران – بزرگراه شهید چمران – تقاطع اوین

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *