ویرجین گلکتیک

تاریخ پرواز آزمایشی بعدی “ویرجین گلکتیک” مشخص شد

شرکت “ویرجین گلکتیک“(Virgin Galactic) پرواز آزمایشی موشکی بعدی خود را برای سیزدهم فوریه در نظر گرفته است و می‌خواهد بداند آیا مشکلی که در ماه دسامبر مانع از پیشرفت این شرکت شد، برطرف شده است یا نه.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت “ویرجین گلکتیک” پس از پایان زودرس آخرین پرواز آزمایشی خود به دلیل خرابی موتور، اکنون آماده است تا به فضاپیمای “اسپیس‌شیپ دو”(SpaceShipTwo) شانس دیگری بدهد.

این شرکت فضایی خصوصی اکنون انتظار دارد پرواز آزمایشی بعدی موشکی خود را به زودی و در تاریخ ۱۳ فوریه انجام دهد و در صورت عدم پرتاب در این تاریخ، اواخر فوریه نیز امکان انجام این پرتاب وجود دارد. در حال حاضر آماده‌سازی‌های قبل از پرواز در حال انجام است.

شرکت “ویرجین گلکتیک” می‌گوید تمام کارهای لازم که برای رفع مشکلی که در ۱۲ دسامبر به وجود آمد، انجام شده است و پرواز بعدی شامل تمام آزمایشاتی مانند ارزیابی قسمت‌های کابین مسافر، پخش زنده و مستقیم پرواز و تأیید اجزای پیشرفته مانند تثبیت کننده‌های افقی و کنترل پرواز است که برای پرواز قبلی در نظر گرفته شده بود.

مأموریت دسامبر قرار بود یکی از اولین پروازهای رها کننده موشک از فوریه ۲۰۱۹ تا آن زمان باشد. همچنین یکی از آخرین آزمایشات لازم قبل از این بود که “ویرجین گلکتیک” تمام تمرکز خود را به سمت عملیات‌های گردشگری فضایی سوق دهد.

اگر این شرکت بخواهد به زودی مشتریان خود را به فضا ببرد، نیاز به آزمایشاتی از این قبیل دارد که بدون مشکل انجام شوند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *