برقراری “تورهای ترکیه” کدام مشکل کشور را حل کرد؟!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با طرح این سؤال که برقراری “تورهای ترکیه” کدام مشکل کشور را حل کرد؟! گفت: اگر قرار است سفر به عتبات عالیات ممنوع باشد چرا تورهای گردشگری به ترکیه و غیره برقرار است؟!

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره برقرای تورهای گردشگری به کشورهایی چون ترکیه در ایان تعطیلات نوروز که منجر به پیک چهارم کرونا در کشورمان شد، اظهار کرد: وضعیت موجود سؤالی است که بسیاری از مردم از نمایندگان مجلس دارند؛ نمایندگان در دیدارهای  مردمی با این پرسش مواجه می شوند که اگر قرار است سفر به عتبات عالیات ممنوع باشد چرا تورهای گردشگری به ترکیه و غیره برقرار است؟!

وی ادامه داد: نمی‌دانم اگر مرز کشور ما به ترکیه باز باشد مشکلی از کشور حل می شود که در صورت بسته شدن آن مشکلی به وجود آید یا مسائل دیگری وجود دارد؟! این موارد سؤالات جدی است که نه تنها برای مردم بلکه برای نمایندگان مجلس نیز مطرح است و  بنده به شخصه پاسخی برای آن ندارم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سخنگوی ستاد مقابله با کرونا باید در این زمینه پاسخگو باشد و رسانه ها نیز موظف هستند ابهامات و پرسش هایی که برای مردم وجود دارد، مطرح کنند؛ در مجلس شورای اسلامی نیز تذکری در این زمینه مطرح شد اما تاکنون پاسخی نشنیده‌ایم تا مشخص شود مسئول این تناقضات کیست.

وی افزود: لازم است مسئولان شفاف‌سازی کنند بنابراین از مسئولان مربوطه به طور جد می‌خواهیم این ابهام را به ویژه در ماه رمضان که این پرسش برای مردم پررنگ تر شده، برطرف کنند و پاسخی در این زمینه بدهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیار خوب است که رسانه‌ها موضوعاتی که در سطح ملی مطرح می‌شود را پیگیر باشند، متذکر شد: یکی دیگر از پرسش‌های مطرح بین مردم این است که چرا از انجام سفرهای نوروزی جلوگیری نشد تا اکنون شاهد وضعیت موج جدید کرونا نباشیم؟  این موضوع نیز پرسشی است که مسئولان باید به آن پاسخ دهند.

منبع:تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *