کرمانشاه

افتتاح “خیابان غذا” کرمانشاه؛ شاید آخر بهار!

پروژه خیابان غذا یکی از پروژه‌های مهم شهری با محوریت گردشگری است، پروژه‌ای که می تواند ضمن معرفی انواع غذاهای سنتی و محلی کرمانشاه، نقش موثری در جلب و جذب گردشگران داشته باشد.

این پروژه تابستان سال گذشته کلنگ زنی و قرار شد طی چندماه و نهایتا تا پایان پاییز همان سال به بهره برداری برسد، اما تعطیلی یک ماه کارگاه به دلیل شرایط کرونایی افتتاح این پروژه را به تاخیر انداخت و نهایتا قرار شد این پروژه تا 22 بهمن همان سال به بهره برداری برسد.

با رسیدن 22 بهمن هم باز خبری از افتتاح این پروژه نشد و این بار پایان سال گذشته وعده ای جدید برای افتتاح این پروژه شد.

پایان سال هم رسید و باز هم خبری نشد و حالا مسئولان پروژه اعلام می کنند که اگر اتفاق خاصی نیفتد نهایتا تا پایان بهار امسال این پروژه به بهره برداری می رسد.

علی اصغر خزلی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، درخصوص تاخیر چند باره در افتتاح این پروژه، مشکلات مربوط به اخذ مجوزهای آب و برق را علت اصلی این تاخیر عنوان کرد.

خزلی گفت: کارهای عمرانی پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت دارد و عملا مشکلی در این زمینه نداریم و بحث اصلی بحث اخذ مجوزهای آب و برق است که قدری مشکل ایجاد کرد.

وی افزود: در حال حاضر با رایزنی‌های بسیار بحث مجوز آب پروژه تا حدی رفع شده و پیگیری برای اخذ مجوز برق نیز ادامه دارد.

خزلی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که پروژه تا پایان بهار امسال به بهره برداری برسد و اگر مشکل خاصی اتفاق نیفتد تا پایان خرداد شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پروژه که در خیابان سراب کرمانشاه در حال احداث است، 200 متر طول داشته و 38 غرفه در آن تعبیه شده است.

وی افزود: در این غرفه ها در کنار غذاهای محلی و سنتی کرمانشاه، غذاهای محلی سایر استان های کشور هم عرضه می شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *