کرمانشاه

از “خیابان غذا” در کرمانشاه چه خبر؟

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: “خیابان غذا” تا پایان دی ماه و یا نهایتا 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

علی اصغر خزلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت خوب پروژه خیابان غذا، گفت: این پروژه قرار بود پایان پاییز امسال به بهره برداری برسد، اما به دلیل وضعیت قرمز شهرستان در بحث کرونا و تعطیلی 25 روزه کارگاه، افتتاح پروژه قدری به تاخیر افتاد.

وی افزود: با توجه به تعطیلی حدودا یک ماهه کارگاه پروژه، افتتاح این پروژه به پایان دی ماه موکول شده و تلاش داریم اگر مشکل خاص دیگری پیش نیاید، تا این زمان پروژه را به بهره برداری برسانیم.

خزلی خاطرنشان کرد: در هر شرایط نهایتا پروژه تا 22 بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: خیابان غذا واقع در خیابان سراب کرمانشاه 200 متر طول دارد که 38 غرفه در آن تعبیه شده است.

وی افزود: در این خیابان در کنار عرضه غذاهای محلی کرمانشاه، غذاهای محلی دیگر استانهای کشور هم عرضه خواهد شد.

این مسئول اعتبار اولیه راه اندازی این خیابان را 17 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت، برآورد ریالی پروژه در پایان عملیات اجرایی آن صورت خواهد گرفت.

به گفته سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه این خیابان نقش موثری در توسعه گردشگری شهری کرمانشاه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *