بم

چشم‌انداز بم را عکاسی کنید

 ایرنا – مدیر پایگاه میراث جهانی و منظر فرهنگی بم گفت: جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهرستان در جشنواره مجازی عکاسی با عنوان «چشم‌انداز بم» برای علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

محسن قاسمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره مجازی عکاسی چشم انداز بم به مناسبت سالروز ثبت جهانی بم و منظر فرهنگی آن از تاریخ ۱۷ تیرماه آغاز شده است و شرکت کنندگان تا ۲۵ تیر فرصت ارسال آثار به جشنواره را دارند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی  BAMWHS@GMAIL.COM ارسال کنند و عکس های ارسالی تا ۳۱ تیر در صفحه مجازی اینستاگرام جشنواره به نشانی BAM_WORLD_HERTAGE@ بارگذاری خواهد شد.

مدیر پایگاه میراث جهانی و منظر فرهنگی بم اظهار داشت: در این جشنواره به عکس اول از نگاه مردمی که بیشترین لایک را کسب کند و عکس برگزیده آرای داوری جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: عکس های قبل و بعد از زمین لرزه از جاذبه های بم که قابل انتشار باشد مورد پذیرش است و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۱۰ عکس به جشنواره خواهدبود.

منظر فرهنگی شهر بم ۱۷ تیرماه ١٣٨۳ در مساحتی بالغ بر ۲۳ هزار هکتار از محدوده شهرستان بم و حومه آن در فهرست میراث جهانی در معرض خطر به ثبت رسید.

شهرستان بم در فاصله ۱۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان واقع شده است.

منبع:ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *