نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران مهمترین نمايشگاه  تخصصي و بين المللي در ایران است که  بستر و زمينه مناسبي را برای تولید کنندگان و بازرگانان داخلي و خارجي فراهم آورده است تا توانمندي های خود را به نمایش بگذارند و مبادلات تجاري و سرمايه گذاري های خود را انجام دهند.

شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران در سال 1338 تاسیس شد و اولین نمایشگاه بین المللی در سال 1348 با نام نمایشگاه آسیایی به مدت 21 روز و با حضور 33 کشور برگزار شد. شرکت نمایشگاهها در سال 1355 به عضويت اتحاديه نمايشگاههاي بين المللي UFI و اتحادیه جهانی نمایشگاهها BIE در آمد.

مساحت کل نمایشگاه حدود 850.000 هزار مترمربع است که از این مساحت 120.000 مترمربع فضای سر پوشيده، 35.000 مترمربع فضای باز نمایشگاهی، در حدود 22 هكتار فضاي سبز و همچنین در حدود 21 هكتار نیز راههای دسترسی به سالنها و محوطه نمایشگاه می باشد .

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است و از تمامی بزرگراه ها قابل دسترسی می باشد .

نمایش و معرفی دستاورد ها و تولیدات صنعتی، معدنی، کشاورزی و ارائه ی  خدمات بازرگانی، فنی و مهندسی از مهترین اهداف نمایشگاه بین المللی تهران می باشد.

امکانات و خدمات:

مسجد حضرت ابراهیم( با زیبایی خاص و معماری بی نظیر در منطقه به مساحت 1200 مترمربع و مناری به ارتفاع 70 متر)، بانک، خدمات امور گمرکی،  خدمات حمل و نقل کالا، هلال احمر، آتش نشانی، سالن سخنرانی و نمایش فیلم، چاپخانه، خدمات غرفه سازی و تجهیز غرفه، پاركينگ، رستوران، ارائه سرویس بیمه ( شرکت نمايشگاهها با همکاری یکی از مؤسسات بیمه ترتیبی اتخاذ کرده است تا در زمان برگزاری نمایشگاه نمایندگی بیمه در محل نمایشگاه جهت سرویس به مشارکت کنندگان مستقر باشد)  کافی شاپ (رستوران سالن خلیج فارس، رستوران بزرگ نمایشگاه، رستوران تپه سبز و…) از مهمترین خدمات ارائه شده در این نمایشگاه می باشد.

آدرس: بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاههای بین المللی

سایت: https://www.iranfair.com/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *