گردشگری

کل جامعه گردشگری فارس تا پایان هفته واکسینه می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه واکسیناسیون اعضای آخرین گروه هدف حوزه گردشگری استان، فردا دوشنبه ۲۱ شهریور اجرا می‌شود، گفت: تا پایان هفته جاری جامعه هدف این حوزه به طور ۱۰۰ درصدی علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شوند.

هادی شه‌دوست شیرازی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: از زمان آغاز واکسیناسیون گروه‌های هدف گردشگری در فارس، این مهم به همه شهرستان‌ها نیز اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه روند واکسیناسیون از زمان اطلاع رسانی تاکنون متوقف نشده و فارس در این باره در کشور پیشتاز است، افزود: سهمیه جدید نیز از فردا توزیع خواهد شد و با این سهمیه همه گروه‌های هدف واکسینه خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اضافه کرد: کسانی که در شهرستان‌ها تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی فردا امکان دریافت دوز اول واکسن را دارند.

به گفته شه‌دوست، واکسیناسیون هتلداران، شاغلین هتل‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی به اتمام رسیده است.

او خاطرنشان کرد: واکسیناسیون پرسنل اقامتگاه‌های بوم گردی، اقامتگاه‌های سنتی، دفاتر فروش بلیط و مجموعه‌های آموزشی نیز حال انجام است و تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد.

شه‌دوست اضافه کرد: در حالی که واکسیناسیون فعالین حوزه گردشگری در بسیاری از استان‌ها آغاز نشده اما در فارس این هفته به اتمام می‌رسد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *