شادگان

شادگان قابلیت توسعه گردشگری دارد

سرپرست فرمانداری شادگان با تأکید بر تقویت حوزه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی گفت: این شهرستان از قابلیت مناسب برای توسعه گردشگری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور عصر امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شادگان اظهار کرد: این شهرستان دارای قابلیت‌های بسیار در بخش میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی است.

سرپرست فرماندار شادگان تأکید کرد: توجه ویژه به موضوع بوم گردی و معرفی روستاهای هدف گردشگری شهرستان، ایجاد اسکله گردشگری در تالاب شادگان در بخش خنافره، احداث اسکله گردشگری در بندر شادگان، توجه ویژه به حوزه میراث فرهنگی و صنایع‌دستی شهرستان شادگان از اولویت‌های مهم اداره میراث فرهنگی این شهرستان باشد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در زمینه گردشگری در شهرستان شادگان می‌توان به نتایج مطلوبی در بحث توسعه این صنعت در این شهرستان دست پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: شهرستان شادگان به لحاظ برخورداری از آثار تاریخی، قابلیت‌های گردشگری و آثار و صنایع‌دستی از شهرستان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شود و قابلیت توسعه فعالیت‌های گردشگری را در ابعاد مختلف دارد.

صبری پور در ادامه ضمن تشکر از فعالیت‌های تولیدکنندگان صنایع‌دستی در شهرستان شادگان اضافه کرد: حوزه صنایع‌دستی با هدف توسعه مشاغل خانگی باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست فرماندار شادگان در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های عبدالله کعبی راد رئیس پیشین اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی شادگان تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای حسن ناصر سرپرست جدید این اداره، انتصاب وی را تبریک گفت.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *