پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران می­باشد که جاذبه­ های خاص و منحصر به فردی را در خود جای داده است. پارک آبی ایرانیان مشهد، از مراکز مهم تفریحی این شهر است که با کیفیت و امکاناتی بی­ نظیر در زمینی به مساحت تقریبی 100 هکتار ساخته شده است. عملیات ساخت این مجموعه که مساحت تقریبی آن برابر با 14 زمین فوتبال است؛ توسط شرکت کانادایی “وایت واتر پارک” و با الگو برداری از پارک آبی “اسلم پارک” اسپانیا انجام گرفته است. پارک آبی ایرانیان مشهد از چهار پارک آبی برتر این شهر می­باشد که در سطح کشور نیز جایگاه ویژه­ ای دارد.

مهمترین ویژگی مجموعه پارک آبی ایرانیان شهر مشهد رودخانه خروشان و آرام، اسکی رو آب و موج سواری با تخته می­باشد. در پارک آبی ایرانیان مشهد می­توان موج­هایی با ارتفاع 3.5 متر را تجربه کرد. پستی و بلندی­های طبیعی کوهپایه و­ موقعیت جغرافیایی پارک آبی ایرانیان، منجر به ساخت سرسره­ ها و تونل­ های پیچ در پیچ منحصر به فرد در این مجموعه شده است. بخش های مجزایی نیز برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است. از امکانات متنوع پارک آبی ایرانیان می توان به سینمای پنج بعدی آبی، سرسره ­های سرعتی و آهسته، سرسره­ های پیچشی و موجی، سرسره رنگین­ کمان، سرسره چاله فضایی، شاتل فضایی، سورتمه وحشت، استخر و محوطه بازی کودکان، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، رستوران، کافی­ شاپ، پارکینگ اشاره نمود.

ساعات استفاده از پارک آبی ایرانیان

مجموعه پارک آبی ایرانیان مشهد در روزهای فرد و جمعه­ ها جهت استفاده آقایان و در روزهای زوج جهت استفاده بانوان در دو شیفت فعالیت می­کند. شیفت تمام وقت مجموعه از ساعت ۹ تا ۲۱ و نیمه وقت از ساعت 15 تا 21 می­باشد.

البته لازم به ذکر است که در زمان­های مختلف سال، احتمال تغییر ساعات شیفت وجود دارد. از همین روی بهتر است پیش از حضور در مجموعه از ساعات شیفت آن مطلع شد.

تهیه بلیت به صوررت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. همچنین می­توان از طریق فروشگاه­ های مختلف و دفاتر گردشگری اقدام به تهیه بلیت ورودی مجموعه نمود.

نحوه دسترسی به پارک آبی ایرانیان مشهد

برای حضور در پارک آبی ایرانیان می­توان با استفاده از مترو (ایستگاه پارک ملت)، اتوبوس و تاکسی به خیابان امام و قاسم آباد رسید و از آنجا به سمت بلوار حجاب حرکت کرد. این مجموعه نبش حجاب 8 واقع شده است.

همچنین امکان دسترسی به مجموعه با استفاده از خودروی شخصی از مسیر بزرگراه آسیایی مشهد نیز امکان پذیر است.

آدرس: مشهد، قاسم ­آباد، بلوار حجاب، نبش حجاب ۸، پارک آبی ایرانیان

تلفن: 36632101-051

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *