پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

بر خلاف تصور شهر مشهد تنها یک شهر با جاذبه­ های زیارتی نیست بلکه فضاهای گردشگری و تفریحی متنوعی در این شهر وجود دارد. پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد یکی از جاذبه ­های تفریحی این شهر است که در انتهای خیابان خیام شمالی شهر مشهد و در کنار مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد. این مجموعه که در سال 1390 خورشیدی افتتاح گردیده یکی از چهار پارک آبی برتر شهر مشهد و از جذاب ترین پارک­های آبی ایران به شمار میاید. پارک ساحلی آفتاب مشهد که از آن به عنوان پارک آبی طبقاتی مشهد نیز نام برده می­شود در هفت طبقه و با زیربنای 15 هزار متر مربع و مساحت 4 هزار متر مربع یکی از بزرگترین پارک­های­ آبی طبقاتی جهان می­باشد که امکانات ویژه و شاخصی را در خود جای داده است.

پذیرش همزمان آقایان و بانوان در دو بخش جدا از یکدیگر با امکاناتی متفاوت به همراه جذابیت­ های مجموعه که در نوع خود بی­نظیر هستند؛ فضایی مهیج را برای استفاده کنندگان رقم می­زند.

ویژگی­ها و امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد

  • سه استخر شامل استخر آقایان، استخر بانوان و استخر VIP

در قسمت استخر VIP امکاناتی نظیر استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، استخر نمک دریایی، غار نمک، مشاوره رایگان ورزش در آب زیر نظر اساتید با تجربه تربیت بدنی، حمام سنتی و ماساژ، به همراه چایخانه سنتی، فست فود و کافی شاپ ارائه می­گردد.

بخش استخر بانوان پارک آبی آفتاب مشهد با دارا بودن مرکز تخصصی بهداشت و سلامت پوست به همراه یک استخر با طول ۲۵ متر و سازه ­های آبی، سرسره پیچ و تونلی با ارتفاع ۹ متر و طول ۹۰ متر، سرسره U، دو سونای خشک با امکانات نور درمانی و رایحه درمانی، سونای بخار به همراه نمک­های دریایی و جکوزی، مجهز به پیشرفته ­ترین سیستم تسویه و گند زدایی می­باشد.

  • مجموعه پارک آبی با نمایی از غار سنگی و امکاناتی نظیر: استخر موج با طول ۳۵ متر، یک رودخانه با طول ۱۷۰ متر و دو تونل سنگی، سرسره سقوط آزاد با ارتفاع ۲۰ متر، سرسره سرعت با ارتفاع ۱۸متر، سرسره آهسته با ارتفاع ۱۵ متر، سرسره پیچ با ارتفاع ۱۸متر، سرسره دوقلو با ارتفاع ۱۸متر، سرسره ­های بازی کودکان، چاله فضایی با ارتفاع ۱۷ متر، چشمه جوشان آب و آبشار ۱۸ متری خروشان را در خود جای داده است.
  • استخرشنا جهت غواصی با عمق ۱۲ متر و نمای طبیعی برای اولین بار در ایران
  • استخر نمک اسپوتا با خواص درمانی و لایه ­برداری پوست که باعث شفافیت و رفع زبری و خشکی پوست می­شود برای اولین بار در خاورمیانه
  • سونای ماسه جهت تسکین دردهای عضلانی و مفصلی برای اولین بار در خاورمیانه
  • حمام آفتاب
  • امکانات ورزشی و آمادگی جسمانی نظیر بدنسازی، ایروبیک، مدیتیشن، ماساژ، هیدروتراپی و آروماتراپی
  • اتاق نگهداری موقت کودکان

بخش بدنسازی پارک ساحلی آفتاب

این بخش با دارا بودن مجهزترین و پیشرفته ­ترین دستگاه­های بدنسازی نظیر: تردمیل­ و دوچرخه، استپر، اسکی فضایی، ایرواکر، کش نرمش، نیمکت بدنسازی، آبکینگ و غیره با چشم ­انداز استخر، محیط مناسبی برای ورزش دوستان و بدنسازان ایجاد کرده است.

ساعات استفاده از پارک ساحلی آفتاب

در پارک آبی آفتاب بخش آقایان در دو شیفت  (۹ تا ۲۳) و (۱۶ تا ۲۳) و بخش بانوان در یک شیفت  (۹ تا ۲۳) پذیرای ورزشکاران و گردشگران می­باشند.

تهیه بلیت این مجموعه از طریق حضوری، اینترنتی و دفاتر گردشگری میسر است.

نحوه دسترسی به پارک ساحلی آفتاب مشهد

دسترسی به این مجموعه فوق­ العاده، به سادگی امکان پذیر است. برای رسیدن به این پارک آبی می­توان از مترو (در ایستگاه خیام)، اتوبوس و تاکسی استفاده کرد. به این منظور می­بایست ابتدا وارد بلوار خیام شد و به طرف انتهای خیابان خیام شمالی و منطقه گردشگری سپاد حرکت کرد تا به پارک آبی طبقاتی آفتاب رسید.

آدرس: مشهد، انتهاي بلوار خیام شمالی، ميدان بهارستان، جنب مجتمع تجاری تفریحی الماس شرق

تلفن   37037-051

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *