گردشگری

گردشگری از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: رییس‌جمهور، صراحتا بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های استان‌ها در راستای تدوین یک سیاست منسجم در خصوص تبلیغات تاکید کردند.

علی‌اصغر شالبافیان، امروز (دوشنبه- ۳ آبان) در دیدار با استاندار اصفهان، اظهار کرد: هدف همگی ما در راستای ایجاد امید و انگیزه در میان مردم و به‌ویژه فعالان گردشگری است.

وی ادامه داد: امروز با تلاش‌های انجام شده ، نگاه ویژه به گردشگری در حاکمیت به ‌وجود آمده، به طوری که یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم، گردشگری است.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان شالبافیان افزود: در دیدار اخیرمان با رییس‌جمهور، صراحتا بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های استان‌ها در راستای تدوین یک سیاست منسجم در خصوص تبلیغات تاکید کردند که امیدواریم استان اصفهان به‌ عنوان یک استان پیشرو نقش مهمی در راستای شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود گردشگری خود داشته باشد تا بتوانیم سیاست جدیدی در حوزه تبلیغات گردشگری اندیشیده و به مرحله اجرا درآوریم.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تصریح کرد: در راستای توسعه کیفی گردشگری به‌ ویژه با پشت سرگذاشتن موج پنچم بیماری کرونا باید به سرعت تمام نهادهای قانونمند و حمایتی گردشگری در استان‌ها از جمله کارگروه‎‌های گردشگری و همچنین ستادهای اجرایی خدمات سفر فعال شوند تا بتوانیم با توجه به ایمنی‌های ایجاد شده براساس رشد واکسیناسیون، گردشگری را در سطح کشور رونق دهیم.

همچنین رضا مرتضوی- استاندار اصفهان گفت: معتقدم گردشگری یکی از راهکارهای توسعه استان اصفهان با توجه به تداوم خشکسالی در فلات مرکزی ایران است.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته طرح جامع گردشگری استان و همچنین طرح آمایش سرزمین استان تدوین شده و در حال حاضر به دنبال به روزرسانی این طرح‌ها در راستای بهینه‌سازی گردشگری در استان هستیم.

استاندار اصفهان افزود: در راستای توسعه گردشگری این استان با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شد از آمادگی لازم در راستای پذیرایی از تمام میهمانان رسمی دولت برخوردار است، زیرا معتقدیم این میهمانان به‌عنوان یک مقام دولتی می‌توانند نقش مهمی در معرفی ایران به جهان و توسعه گردشگری ایران ایفا کنند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *