گردشگری

برگزاری رویداد صندلی تجربه گردشگری در اردبیل

به همت مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل، رویداد آموزشی «صندلی تجربه گردشگری» به صورت مجازی برگزار شد.

 این رویداد که از مجموعه برنامه‌های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان ۱۶ آبان اجرا شد، مدرس دوره های گردشگری استان اردبیل گفت: کارآفرین حوزه گردشگری باید همواره به دنبال طی مسیر پرپیچ و خم باشد و نمی‌توان کارآفرینان را جدا از دانش و تجربه و مهارت مدیریت موفق قلمداد کرد.

نعیمه حنفی نیری با بیان اینکه موسسات آموزشی مورد تایید وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با دریافت مجوزهای لازم، متولی برگزاری دوره‌های گردشگری و صدور مدارک جهت ورود به بازار این صنعت هستند، اظهار کرد: صنعت گردشگری یک صنعت خدماتی و مبتنی بر خلاقیت و نوآوری است که برای موفقیت در این صنعت باید محیط بازار را تجزیه و تحلیل و محصولات خود را متناسب با نیاز موجود در بازار طراحی و از طریق کانال توزیع وارد بازار هدف کرد.

وی اظهار کرد: به وجود آوردن محیط خلاق و نوآور، مهم‌ترین عامل برای تولد ایده و اندیشه‌ای نو است  به همین خاطر محیط مناسبی چون مرکز نوآوری و شتابدهی، بروز خلاقیت انگیزشی در افراد را برای بیان تفکر جدید و خلاق افزایش می‌دهد.

حنفی یادآور شد: برای موفقیت در مشاغل مرتبط با گردشگری، باید همواره به دنبال افراد با تجربه، موفق و کارآفرین این حوزه رفت و از تجربه و دانش آن‌ها برای ایده‌پردازی و ارائه طرح‌های این حوزه بهره برد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *