ایران

رایزنی ایران با همسایه‌ها، اروپا و آسیا در حاشیه UNWTO

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در دیدار با مقامات و وزرای گردشگری کشورهای مختلف بر همکاری‌های مشترک تاکید کرد.به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در حاشیه بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه در شهر مادرید اسپانیا برگزار شد، با وزرا، مقامات ارشد و سفرای کشورهای هدف گردشگری ایران ، از جمله همسایه‌ها و منطقه خاورمیانه، آسیا و اروپا دیدارهای متعددی داشت.

او در سه روز نشست با مقامات گردشگری کشورهای هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه، بر گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد و انتقال تجربیات دو کشور در زمینه‌های مختلف گردشگری را خواستار شد.

شالبافیان در اهم محورهای مطرح‌شده، با دعوت مقامات به پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به سایر موضوعات از جمله استفاده از تجربیات مشترک، حمایت از کسب و کارهای دو کشور و نیز ایجاد زمینه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

معاون گردشگری در این دیدارها، به تاثیر روند مدیریت کشورها در مواجهه با بحران کووید-۱۹ و نیز نقش واکسیناسیون بر رونق دوباره صنعت گردشگری اشاره کرد.

شالبافیان همچنین در دیدار با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری درباره برگزاری کنفرانس گردشگری شهری در تهران و همچنین درباره جلب حمایت این سازمان جهانی از رویداد «نوسده» در ایران مذاکره کرد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *