گردشگری

پردیس کشاورزی دانشگاه تهران پذیرای تورهای گردشگری

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران از آمادگی برای پذیرش تورهای گردشگری خبر داد.

سید حسین گلدانساز در گفت‌وگو با ایسنا افزود: آمادگی همکاری با شهرداری و میراث فرهنگی را در این زمینه داریم و پذیرای تورهای گردشگری برای استفاده از ظرفیت گردشگری این دانشگاه هستیم.

وی ادامه داد: کاخ سلیمانیه در داخل دانشکده کشاورزی کرج یکی از نقاط قوت برای گردشگری است و دارای بنا و نقاشی‌های ارزشمندی است که با همکاری میراث فرهنگی نگهداری می‌شود.

وی همچنین موزه جانورشناسی را مجموعه‌ای بسیار دیدنی و متنوع از گونه‌های جانوری دانست که جذابیت‌های زیادی دارد.

به گفته گلدانساز باغ گیاهشناسی این پردیس دارای مجموعه‌ای ارزشمند از گونه‌های مختلف درخت‌ها و درختچه‌هایی است که بیش از۹۰ سال قدمت دارند و در نوع خود کم‌نظیر هستند.

وی ادامه داد: مجموعه پردیس کشاورزی در هر فصل زیبایی‌های خاص خود را دارد و حتی پاییز آن از بهارش زیباتر است.

رئیس پردیس کشاورزی  و منابع طبیعی دانشگاه تهران تصریح کرد: در مورد گردشگری در این مجموعه به شهرداری و میراث فرهنگی اعلام همکاری کرده‌ایم ولی این امکان وجود ندارد که درب مجموعه را به روی عموم باز کنیم‌؛ زیرا دانشکده‌ها و بخشی از خوابگاه‌های دانشجویان داخل مجموعه است و برخی مسائل اجتماعی برای ورود عموم وجود دارد.

وی تصریح کرد: اما امکان بازدید از مجموعه به صورت تورهای گروهی وجود دارد که در این زمینه آماده همکاری با میراث فرهنگی و شهرداری هستیم. حتی این آمادگی وجود دارد که این تورها به بازدید از مزرعه‌های دانشکده هم بپردازند و در قالبی به غیر از تور این امکان وجود ندارد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *