تورهای گردشگری

نظارت بر تورهای گردشگری تشدید می یابد

-رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مسافرتی استان قزوین گفت: تشدید نظارت بر تورهای گردشگری غیر مجاز توسط انجمن صنفی و اداره کل گردشگری استان قزوین در پایان هفته جاری انجام می‌شود.

علی محمدیها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تشدید نظارت بر تورهای گردشگری اظهار کرد: تشدید نظارت بر تورهای گردشگری غیر مجاز توسط انجمن صنفی و اداره کل گردشگری استان قزوین در پایان هفته جاری انجام می‌شود.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر مسافرتی و جهانگردی استان قزوین اذعان کرد: لازمه تورهای گردشگری مجاز ثبت‌نام در آژانس‌های مسافرتی و انجام قرار داد، حاضر بودن تور لیدر کارت دار در حین سفر، انجام امور بیمه‌ای مسافران و اتوبوس، دریافت مجوز از سوی آژانس مسافرتی و نصب آن در شیشه جلوی اتوبوس است.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید با تورهای غیرمجاز سفر کنند عنوان کرد: زمانی که متقاضیان می‌خواهند باید از آژانس‌های مسافرتی مجوز دریافت کنند چنانچه که این مجوز ابتدا در سامانه ثبت شده و سپس مجوز صادر می‌شود که ما از تورها می‌خواهیم مجوز را روی شیشه اتوبوس حمل و نقل مسافر نصب کنند.

این مسئول ابراز کرد: بازرسی از تورهای گردشگری روزهای پنج‌شنبه و جمعه‌ی هفته جاری از بیش از ۱۵ تور گردشگری مجاز و غیر مجاز انجام می‌شود که در راستای این مسئله تورهای غیرمجاز توقیف و تورهای مجاز به فعالیت خود ادامه می‌دهند

وی در پایان گفت: شهروندان در تبلیغات گردشگری باید به نام و نشان، آدرس و تلفن ثابت دفتر گردشگری مجاز توجه داشته باشند و از تبلیغات گردشگری فضاهای مجازی، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های موجود که فاقد نام و نشان آژانس هستند به هیچ وجه استفاده نکنند.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *