تنگستان

شهرستان تنگستان آماده استقبال از مسافران و گردشگران

فرماندار تنگستان گفت: این شهرستان برای استقبال از مسافران و گردشگران آماده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه‌شب در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تنگستان اظهار داشت: زیرساخت‌های دائمی داریم که معمولاً در طول سال مورد استفاده مسافرین قرار می‌گیرند و در ایام سفرهای نوروزی به مراتب بیشتر مورد استفاده هستند.

وی تاکید کرد: باید این زیرساخت‌های دائمی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و اگر هم نیاز به بازسازی، مرمت و یا تکمیل دارند تمهیدات لازم اندیشیده شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه در نوروز امسال مسافرین به سمت استان بیشتر خواهند آمد بیان کرد: نظر به اینکه تنگستان ضلع اصلی مسافرین نوروزی است نیاز است فراتر از گذشته به جهت رفاه حال مسافرین نوروزی اقداماتی صورت گیرد و زیرساخت‌های موقت بیشتری ایجاد شود.

وی افزود: در بحث سفر مسافرین نوروزی در شهرستان باید توجه به امنیت اجتماعی، غذایی، فرهنگی و سایر موضوعات مرتبط با آن بیشتر صورت گیرد.

لطفی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی یک هفته به صورت دقیق و میدانی نیازها، خواسته‌ها، برنامه‌ها و اقداماتی که می‌خواهند در حوزه سفر نوروزی در شهرستان انجام شود به فرمانداری اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال و آسایش مسافرینی که به شهرستان سفرمی کنند یک تیم میدانی توسط معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تسهیلات سفرهای نوروزی در تنگستان تشکیل شود.

فرماندار تنگستان افزود: شهرستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه طبیعت و گردشگری از جمله آثار تاریخی است و باید بسته‌های اطلاع رسانی از از این جاذبه‌ها تهیه و در اختیار مسافران و میهمانان عزیز قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *