بوشهر

۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر خواهند کرد

استاندار بوشهر گفت: پیش‌بینی می شود که از اکنون تا پایان فروردین سال آینده، حدود ۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده دوشنبه‌شب در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یک استان گردشگرپذیر است و دارای آب و هوایی مناسب برای حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور باشد.

وی مناطق ساحلی را مهمترین نقاط گردشگری در استان دانست و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که از اکنون تا پایان فروردین آینده، حدود ۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر خواهند کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای تأمین نیازهای مسافران به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: شاهد افزایش مواد مصرفی روزمره در ایام فصل گردشگری استان هستیم و باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی مقابله با گران‌فروشی را ضروری دانست و افزود: در استان بوشهر شاهد قیمت بالاتری برای مواد مصرفی روزمره مردم هستیم که باید نسبت به کاهش این قیمت‌ها اقدامات لازم انجام شود.

محمدی‌زاده خواستار تقویت زیرساخت‌های لازم در تأمین و ذخیره نهاده‌های دامی در استان شد و بیان کرد: یکی از اقدامات مؤثر در این زمینه کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان در تأمین مواد و کالا مصرفی مردم است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر با کمبودهایی در زمینه تأمین تخم‌مرغ روبرو است افزود: قیمت تخم مرغ در استان بالا است و باید اقدامات لازم برای تأمین نیازهای استان انجام شود.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *