نوروز

ضرورت استقبال ویژه از نوروز ۱۴۰۱ و قرن جدید شمسی

معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم تلاش ویژه برای استقبال از نوروز سال ۱۴۰۱ با توجه به آغاز صده جدید در کشور تاکید کرد.

علی‌اصغر شالبافیان حسین‌آبادی، با حضور ویدئو کنفرانسی در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان شمالی که ۲۹ دی ماه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های موجود، انتظار داریم استان های کشور برنامه مناسبی برای ورود به قرن جدید تدارک ببینند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرهنگ غنی خراسان شمالی، تنوع اقوام و اشتراکات آن ها انتظار می رود برنامه متنوعی توسط مسئولان این استان برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ و قرن جدید تدارک دیده شود.

وی همچنین از افزایش سفرها طی بهمن ماه امسال تا پایان عید نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی از دو سال گذشته تا کنون در کنار مناسبت های مذهبیِ در پیش رو و چندین تعطیلی رسمی، انتظار می رود با استقبال بالای مردم از تعطیلات و افزایش قابل ملاحظه سفرها روبه رو باشیم.

هماهنگی استانداران در خصوص موضوعات مشابه

معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم هماهنگی استانداران در خصوص موضوعات مشابه تامید کرد و گفت: به عنوان مثال، استانداران خطه خراسان می توانند در حوزه های خدمات جاده ای و امدادرسانی با یکدیگر تبادل نظر کرده و برای برنامه های گردشگری، نشست منطقه ای برگزار کنند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *