فیلیپین

آغوش باز فیلیپین برای گردشگران بین‌المللی

به­‌گزارش میراث‌­آریا، مقامات دولتی فیلیپین در ابتدا قصد داشتند در ماه دسامبر درهای این مجمع‌­الجزایر را به روی ورود گردشگری بین‌­المللی باز کنند، اما افزایش تعداد موارد ابتلا به COVID-۱۹ که به گونه اُمیکرون معروف است، شروع مجدد گردشگری را به تاخیر انداخت.

وزیر گردشگری فیلیپین، برنا رومولو-پویات، اعلام کرد که شرایط قرنطینه را برای بازگشت فیلیپینی‌­ها از ۱ فوریه (۱۲ بهمن ۱۴۰۰) و گردشگران خارجی از ۱۰ فوریه (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) حذف خواهد کرد. بازدیدکنندگان داخلی و بین‌­المللی همچنان باید مدرک واکسیناسیون و تست منفی کرونا را برای ورود به کشور ارائه دهند.

رومولو پویات اعلام کرد که مسافران از ۱۵۰ کشوری که ورود بدون ویزا به فیلیپین دارند، اجازه ورود به بیش از ۷ هزار جزیره فیلیپین را خواهند داشت تا این حرکت کمکی باشد به تقویت مشاغل حوزه گردشگری و بهبود اقتصاد کل کشور.

وزیر گردشگری فیلیپین در بیانیه‌­ای گفت: «این اقدام به طور قابل توجهی به احیای مشاغل، در درجه اول در جوامع وابسته به گردشگری، و در بازگشایی مشاغلی که قبلا تعطیل شده‌­اند، کمک خواهد کرد.»

سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی نیز شروع به کاهش محدودیت‌های سفر کرده‌اند، تایلند دوباره درخواست‌های ورود به سفر را در اول فوریه می‌پذیرد و سنگاپور و مالزی هم در نوامبر به عنوان بخشی از استراتژی «زندگی با کووید» محدودیت­‌های مرزی بین کشورها را کاهش دادند.

در اوایل این ماه، شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC) اعلام کرد که اجلاس سالانه جهانی در سال ۲۰۲۲ بین ۲۰ تا ۲۲ آوریل (۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) در مانیل، فیلیپین، برگزار می‌­شود.

منبع:میراث آریا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *