شادگان

شادگان باید به شهرستان اقامتگاه‌های بوم گردی تبدیل شود

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر ضرورت ساماندهی مکان‌های گردشگری در این شهرستان گفت: شادگان باید به شهرستان اقامتگاه‌های بوم گردی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور عصر امروز شنبه ضمن بازدید از ساخت اقامتگاه بوم گردی مرزوق در شهرستان شادگان خبر داد: این اقامتگاه بزودی در شادگان افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه روند پیشرفت فیزیکی ساخت این اقامتگاه بوم گردی را خوب دانست و خواستار ارتباط نزدیک و پیوسته دهیاران و شوراهای سه بخش شهرستان با اداره میراث شهرستان شادگان برای راه اندازی اقامتگاه بوم گردی شد.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: این بخش برای گردشگران بسیار جذاب است و باید در کمترین زمان گسترش داده شود تا شاهد افزایش اشتغال، تنوع فرآورده‌ها و سوغات شهرستان برای معرفی و ارائه به گردشگران داخلی و خارجی از طریق اقامتگاه‌های بوم گردی باشیم.

صبری پور با تاکید بر ضرورت همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها برای ساماندهی مکان‌های گردشگری در شادگان گفت: شادگان باید به شهرستان اقامتگاه‌های بوم گردی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موزه مردم شناسی و شب مانی گردشگر در کنار صرف صبحانه، نهار و شام جز فعالیت‌های این اقامتگاه بوم گردی خواهد بود.

همچنین سوغات خاص این اقامتگاه دمپایی از جنس چوب نخل در نظر گرفته شده که معرف قسمتی از هویت گذشته منطقه است‌.

این اقامتگاه با وضعیت کنونی میزبان اولین تور گردشگری گردشگران مشهدی بود.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *