گلوگاه

گلوگاه به قطب گردشگری مازندران تبدیل شود

استاندار مازندران با اشاره به اینکه گلوگاه مقصد و مسیر گردشگری است، گفت: باید شهرستان به قطب گردشگری استان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه گلوگاه با اشاره به گلوگاه مقصد و مسیر گردشگری است و باید به قطب گردشگری استان تبدیل شود، افزود: مدیر باید پرتلاش باشد و با جسارت به مسائل و مباحث ورود پیدا کند.

وی یکی از ویژگی‌های گلوگاه را مسیر و مقصد گردشگری خواند و افزود: در زمینه کشاورزی گلوگاه از بهترین خاک برخوردار است و بالای ۶۰ درصد مردم شهرستان از طریق کشاورزی و دامپروری ارتزاق می‌کنند و باید کشاورزی منطقه صنعتی شود.

وی خواهان ایجاد مراکز و مجتمع‌های بزرگ دامپروری در شهرستان گلوگاه شد و افزود: نباید منتظر آن بنشینیم که دیگران برای ما کار کنند و اراده جوانان را در شهرستان تقویت و فعال کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: در حوزه انتصاب با شناخت دقیق به جوانی که دارای فکر نو و ناب است، رسیدیم تا جوانان منطقه را به حرکت درآورد زیرا هرجایی جوانان کاری را دست گرفتند، موفق بودند.

حسینی پور با اظهار اینکه جوانان پای اقتدار و امنیت کشور هستند، افزود: این جوانان در دهه ۶۰ با دست خالی و فکر قوی توانستند دشمن را زمینگیر کنند و باید تفکر شهید سلیمانی را در حوزه اقتصاد حاکم کنیم.

استاندار مازندران یادآور شد: سیاست ما در دولت مردمی این است که جوانان به عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند و طی سه ماه اخیر، جوانان کارهای بزرگی را در استان انجام و نشان دادند مسیر و توسعه حرکتی ما در استان می‌تواند سریع و باسرعت زیاد محقق و دنبال شود.

در این مراسم مهدی داودی به عنوان سرپرست فرمانداری گلوگاه معرفی و از تلاش‌های کلبادی نژاد فرماندار سابق تقدیر شد.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *