مشهد

هیچ محدودیتی برای ورود به مشهد وجود ندارد

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت نارنجی مشهد هیچ محدودیتی برای ورود خودروهای متخلف (خودروهایی که دوز سوم تزریق نکرده‌اند) به مشهد وجود ندارد.

سرهنگ حسین‌ میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کنترل خودروهای ورودی به مشهد در نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: برای سفرهای نوروزی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز رنگبندی‌ها را اعلام کرده‌اند. افرادی که دو دوز از واکسن خود را تزریق کرده باشند، سفرشان هیچ مشکلی به مشهد نخواهد داشت.

وی ادامه داد: کنترل‌ها کاملا به شکل سیستمی خواهد بود و به صورت فیزیکی و سنتی هیچ کنترلی صورت نخواهد گرفت. مالکان خودروهایی که دوز سوم واکسن خود را تزریق نکرده باشند از طریق دوربین‌های نظارتی برابر قانون یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تاکید کرد: این محدودیت فقط برای شهرهای با وضعیت قرمز است و سایر رنگبندی‌ها محدودیتی ندارند و هیچ اعمال قانونی برای خودروهای متخلف در نظر گرفته نشده است. با توجه به وضعیت کنونی مشهد که در وضعیت نارنجی قرار دارد هیچ ممانعتی برای واکسن‌گریزها وجود ندارد.

میش‌مست خاطرنشان کرد: اگر وضعیت مشهد قرمز شود، خروج خودروهای بومی که نسبت به تزریق دوز سوم واکسن خود اقدام نکرده باشند نیز برابر قانون مشکل دارد و یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی در خصوص میزان افزایش ترددها به مشهد یادآور شد: از روز پنجشنبه ترددها در ورودی به مشهد ۳۵ درصد و ورود به خراسان رضوی حدود ۲۰ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *