جام جهانی قطر

خرید بلیت جام جهانی در قطر چقدر برایتان تمام می‌شود؟

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر گفت: هنوز مجوز تور جام جهانی قطر برای آژانس‌های هواپیمایی صادر نشده است. در همین حال برخی از آژانس‌های هواپیمایی فروش تور جام جهانی را شروع کرده‌اند. تورهای ۵۰ میلیون تومانی تا ۱۳۷ میلیون تومانی.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، حدود هشت ماه دیگر تا جام جهانی قطر مانده است. خرید بلیت برای تماشای بازی‌های جام جهانی برای ایرانیان اما چندان کار راحتی نیست. در حال حاضر فقط کسانی می‌توانند بلیت بخرند که ویزا کارت و کردیت کارت‌های بین‌المللی داشته باشند.

مرحله دوم بلیت‌فروشی فیفا از روز گذشته، ۱۶ فروردین آغاز شد. فروش بلیت جام جهانی قطر از طریق فیفا تا ساعت ۱۳:۳۰ هشتم اردیبهشت ادامه دارد.

هزینه تور جام جهانی قطر چند؟

محمد میرانی، رئیس کمسیون گردشگری و عضو هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر افزود: در صورت صدور مجوز برای تورهای جام جهانی، ایرانیان می‌توانند با ۱۰۰ میلیون تومان بازی‌های ایران را در یک تور ۱۳ روزه تماشا کنند.

این در حالی است که در حال حاضر هم برخی آژانس‌های هواپیمایی، تورهای جام جهانی قطر را پیش‌فروش می‌کنند. هزینه آن هم بستگی به تعداد بازی مورد نظر و تور دارد.

مسئول فروش یکی از این آژانس‌ها گفت: تور سه روزه، هفت روزه و ۱۱ روزه برای جام جهانی قطر داریم. هزینه تور سه روزه، دو هزار و ۸۰۰ دلار، هفت روزه سه هزار و ۸۰۰ دلار و تور جام جهانی ۱۱ روزه چهار هزار و ۸۰۰ دلار می‌شود.

به عبارتی با نرخ فعلی دلار، تور سه روزه حدود ۷۹ میلیون تومان، تور هفت روزه ۱۰۸ میلیون تومان و تور ۱۱ روزه حدود ۱۳۷ میلیون تومان می‌شود.

منبع:همشهری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *