ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: با توجه به نزدیک‌شدن اصفهان به وضعیت قرمز، پذیرش مسافر در تمام مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «فریدون اللهیاری» اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان، پذیرش مسافر در تمام مراکز اقامتی استان اصفهان ممنوع است.

او ادامه داد: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن استان به وضعیت قرمز، ابلاغیه‌ای از سوی وزارتخانه مبنی بر تعطیلی اماکن تاریخی در استان دریافت شد و تصمیم گرفتیم علاوه بر اعلام تعطیلی اماکن تاریخی، پذیرش مسافر را نیز در اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: تمام واحدهای اقامتی اعم از هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بومگردی و واحدهای استیجاری در جذب مسافر ممنوعیت خواهند داشت و به طور کلی تمام هزار و ۱۰۰ مورد تأسیسات گردشگری نیز با ممنوعیت پذیرش افراد مواجه خواهند بود.

اللهیاری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای اقامتی استان آن را به شماره‌های ۳۲۶۸۱۰۳۴ الی ۳۵ گزارش دهند.

منبع:همشهری

اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تمامی اماکن تاریخی و گردشگری در استان اصفهان هم‌زمان با نوروز ۱۳۹۹ تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون اللهیاری از تعطیلی تمامی اماکن تاریخی و گردشگری استان اصفهان هم‌زمان با نوروز 1399 خبر داد.

وی گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا و ابلاغ رسمی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، بیش از 500 مجموعه تاریخی و گردشگری تحت نظارت این اداره کل در 24 شهرستان استان اصفهان در نوروز 1399 تعطیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود:گردشگران می‌توانند پس از پایان ایام تعطیلات نوروز و با اعلام ستاد مبارزه با بیماری کرونا و وزارت میراث فرهنگی از این مجموعه‌های تاریخی و گردشگری بازدید به عمل آورند.

گفتنی است هم‌زمان با تعطیلی اماکن تاریخی و گردشگری در استان اصفهان، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا پذیرش مسافر در کلیه واحدهای اقامتی، هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، میهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های بومگردی نیز ممنوع شده است.

منبع:تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *