گردشگری

آموزش های مجازی راهگشای گردشگری در دوران پسا کرونا

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: کارکنان تاسیسات گردشگری استان کرمان با آموزش های مجازی و آنلاین برای دوران پسا کرونا آماده می شوند.

فریدون فعالی به برگزاری کلاس های آموزشی با عنوان رعایت بهداشت فردی و محیطی در دوران پسا کرونا اشاره کرد و اظهار کرد: این کلاس های آموزشی ویژه کارکنان تاسیسات گردشگری استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه بهداشت و ضدعفونی مراکز اقامتی و واحدهای گردشگری و همچنین بهداشت فردی در دوران پسا کرونا موردتوجه گردشگران و دستگاه‌های مرتبط خواهد بود، افزود: شیوع ویروس کرونا موجب افت درآمدهای تاسیسات گردشگری و فعالیت های گردشگری استان کرمان شده است که باید با برنامه‌ریزی‌ لازم زمینه بهبود بهداشت روانی گردشگران، در دوران پسا کرونا فراهم شود.

فعالی با اشاره به اینکه با برگزاری دوره های آموزشی موثر و خلاقانه می توان شاهد رونق دوباره صنعت گردشگری استان بود، تصریح کرد: بدون شک در دوران پسا کرونا روان شناسی سفر گردشگران تغییر خواهد کرد به گونه ای که تا چندین ماه گردشگران از حضور در تورهای گروهی خودداری و با احساس امنیت کمتری در فضاهای شلوغ اقامت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با تبلیغات اعتماد ساز توسط بخش دولتی و خصوصی می توان از هم اکنون گردشگران را به سفر رفتن و حضور در تاسیسات گردشگری ترغیب کرد، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود که خوشبختانه در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

فعالی با اشاره به اینکه استان کرمان استانی چهار فصل است که در طول سال گردشگران زیادی را میزبانی می کند، خاطرنشان کرد: در تلاشیم زمینه حضور گردشگران را برای دوران پسا کرونا فراهم آوریم که با تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری، در فضاهای مجازی می توان به این هدف رسید.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *