کیش

طعم غذای واقعی را در سفر به کیش تجربه کنید

کیش همواره مقصد محبوب گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و رستوران گردی بی‌شماری که در این جزیره با مساحت ۹۰ کیلومترمربع وجود دارد، آن را در دسته بهترین مناطق گردشگری ایران قرار داده است.

جزیره کیش سالانه میزبان یک‌ میلیون گردشگر از سراسر جهان و ایران است و باید توانایی خدمت به هر سلیقه و تفکری غذایی را داشته باشد.

چه طرفدار پروپاقرص غذاهای دریایی باشید چه غذاهای سنتی ایرانی را ترجیح دهید کیش همواره خود را با هر ذائقه‌ای تنظیم کرده است. در این بخش از مجله الی گشت همراه ما باشید تا به معرفی ۱۰ مورد از بهترین رستوران‌های کیش با غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بپردازیم. آیا آماده سفر هستید؟

سرزمین غذای کیش، هرچه که بخواهید در یک مجموعه گردآوری‌ شده است

دست خانواده خود را بگیرید و همراه با تور کیش به سرزمین غذای کیش در بازار بین‌المللی مرجان بروید. تنوع غذایی و دست‌پخت‌های مختلف از خاورمیانه یا سبک غذایی ایرانی، ایتالیایی و آمریکایی هر کدام را که بخواهید می‌توانید از غرفه مربوط به آن تهیه کنید.

غرفه آخر غذای ایرانی سرو می‌کند حتما ماهی شیر و ته چین آن را امتحان کنید. کافه لیالی نیز در این مجموعه قرار دارد و سالن کافه از ۱۲ الی ۲ بامداد آماده پذیرایی از مهمانان با انواع نوشیدنی، چای و قلیان می‌باشد.

با خرید بلیط هواپیما کیش به‌ راحتی می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی به این جزیره زیبا سفر کنید و از حضور در رستوران‌های متنوع جزیره لذت ببرید.

هر سفری، شکم گردی هم دارد. برای تبدیل سفر کیش خود به تجربه‌ای ناب، شناخت بهترین رستوران‌های آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما در این مطلب شما را با بهترین رستوران‌های کیش آشنا کردیم و امیدواریم بتوانید با توجه به ذائقه غذایی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

رستوران ساحلی میر مهنا کیش، از بهترین رستوران‌های کیش در غذاهای دریایی

ماهی، خرچنگ، میگو، صدف دریایی و شاه میگو (لابستر) جزو پرطرف‌دارترین خوراکی‌های جهان به‌حساب می‌آیند. شاید گردشگرانی وجود داشته باشند که صرفا برای غذاهای دریایی به کشورهای مختلف سفر کنند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از گردشگران حاضر در جزیره کیش هستید، یکی از بهترین رستوران‌های کیش در حوزه غذاهای دریایی را به شما معرفی می‌کنیم: رستوران ساحلی میر مهنا کیش.

اگر به این رستوران سر زدید بشقاب میکس میگو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در کنارغذای بسیار لذیذ، شما می‌توانید از موسیقی زنده رستوران نیز لذت ببرید. نکته مهمی که باید در ذهن داشته باشید این است که برای ورود به رستوران هزینه ورودی باید پرداخت کنید و قیمت غذاهای منو رستوران بالا است.

رستوران ساحلی توتی فروتی، میزبان یک وعده غذایی به‌یادماندنی

در معرفی بهترین رستوران‌های کیش، نخست به سراغ رستورانی با نامی خوشمزه می‌رویم. رستوران ساحلی توتی فروتی در سال ۸۴ با هدف ارائه غذاهای فرنگی و ایرانی و کافی شاپ مجهز شروع به فعالیت کرد.

در حال حاضر نیز به‌عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی کیش معرفی‌ شده است. این رستوران هر روز صبح با تهیه بهترین مواد اولیه، غذاهای متنوع ایرانی و بین‌المللی را تقدیم مهمانان رستوران می‌کند.

رستوران تمام ایام هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۲ بامداد آماده‌ی خدمت به مسافران و گردشگران جزیره کیش می‌باشد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که تمامی مسافران و علاقه‌مندان از حضور خود در رستوران و غذاهای سرو شده، بسیار راضی هستند.

فودکورت دامون، تجربه غذا بدون معطلی در بهترین رستوران‌های کیش ایرانی و فرنگی

مرکز خرید دامون در فضایی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، یک فود کورت با تراس مخصوص در طبقه دوم دارد که انواع غذاهای مختلف ایرانی، ایتالیایی، ترکی و مکزیکی سرو می‌شود.

اگر به دنبال بهترین رستوران‌های کیش با کیفیت بالا هستید و دوست ندارید در صف انتظار غذا بایستید، فود کورت دامون بهترین انتخاب شما می‌تواند باشد. اگر از فضاهای باز و پویا لذت می‌برید، فود کورت دامون از آن دسته از مکان‌های پر از انرژی برای شما و همراهانتان خواهد بود.

رستوران کوه نور، با معماری داخلی از سنگ و صخره

ساختمان رستوران کوه نور در دل کوه با تخته‌سنگ‌هایی با طرح‌های برجسته و آبشارهایی که در داخل رستوران در جریان هستند، فضایی استثنایی برای مهمانان مهیا کرده است.

همین دلیلی است که رستوران کوه نور را در دسته بهترین رستوران‌های کیش کرده است. ترانسفر رفت به رستوران رایگان است. ولی به‌راحتی می‌توانید تاکسی برای مسیر برگشت خود به محل اقامت پیدا کنید. اگر وسیله نقلیه به همراه داشته باشید، جای پارک آسان در محل رستوران وجود دارد.

از موسیقی زنده نیز می‌توانید به همراه غذای لذیذ و سرویس‌دهی منظم لذت ببرید. ساعت سرویس‌دهی رستوران از ۱۳ الی ۱ بامداد به‌صورت یکسره می‌باشد.

اگر مایل به رزرو رستوران هستید، ۲۴ ساعت قبل باید اقدام بفرمایید. در طبقه بالا رستوران می‌توانید از فضای کافی شاپ و منو متونع آن لذت ببرید. انتخاب با شماست.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *