کیش

یک هتل پنج ستاره در کیش افتتاح شد

یک هتل پنج ستاره با گنجایش ۶۰۰ مسافر سه شنبه شب با حضور مشاور رییس جمهور و رییس شورای عالی مناطق آزاد کشور در جزیره کیش به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، «مرتضی بانک» رییس شورای عالی مناطق آزاد، «غلامحسین مظفری» مدیرعامل منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان محلی در مراسم گشایش این هتل حضور داشتند.

هتل یادشده در زمینی به مساحت ١٥ هزار متر زیربنا و در ساختمانی با ۱۲ طبقه و ۱۷۱  اتاق ساخته شده و از امکاناتی نظیر رستوران، پارکینگ مسقف و انواع امکانات ورزشی و سالنهای برگزاری جلسات برخوردار است.

وجود ۵۰ هتل با بیش از ۱۳ هزار تخت در جزیره کیش، عدم نیاز به دریافت روادید برای سفر ایرانیان خارج از کشور و گردشگران خارجی،ب رخورداری از خطوط پروازی و حمل و نقل دریایی بین کیش با کشورهای حوزه خلیج فارس از مزیت ها ی اقتصادی و زیرساخت های گردشگری از جمله گردشگری سلامت در جزیره کیش به شمار می رود.

علاوه بر هتل های فعال در جزیره، ۵۱ هتل جدید نیز در دست ساخت و ۲ هتل نیز در حال تعمیر است که ظرافیت های اقامتی جزیره را در آینده به شدت افزایش خواهد داد. همچنین ۹ پروژه مشخص و مدون برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت در بسته فرصت های سرمایه گذاری کیش تعریف شده است.

منبع:ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *