مشگین شهر

گردشگری بال‌ نجات مشگین شهر از رکود

نماینده مردم مشگین‌شهر گفت: ظرفیت‌های گردشگری و وجود آثار تاریخی بال‌هایی هستند که می‌تواند مشگین شهر را از مشکلات اقتصادی برهاند لذا این امر نیازمند توجه خاص مسئولین است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباس زاده مشگینی صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های گردشگری و بررسی مشکلات موجود در این حوزه عنوان کرد: بزرگترین مزیت مشگین شهر در حوزه صنعت گردشگری است که آن را نمی‌توان از اقتصاد جدا دانست، لذا در تعیین محل احداث پروژه‌های گردشگری و توریستی باید نهایت دقت به عمل آید تا بتوان نهایت استفاده معقول را از این پروژه‌ها در جهت سامان دادن به اقتصاد منطقه انجام داد.

وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت‌های خاص و منحصر به فردی در روستاهای مشگین شهر در حوزه گردشگری وجود دارد ضرورت دارد تا این زیبایی‌ها با تجربه و حمایت سرمایه گذار تلفیق شود و شاهد رشد اقتصادی در بخش روستاها نیز باشیم و این مهم نیازمند جذب سرمایه گذار توسط دستگاه‌های مرتبط با این مسئله است و در این خصوص تلاش‌های خود را انجام خواهم داد.

نماینده مردم مشگین شهر با اشاره به ضرورت تأمین زیر ساخت‌های لازم برای احداث پروژه‌های گردشگری تصریح کرد: شهرستان مشگین شهر به صورت بالقوه دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری است و تبدیل این وضعیت به بالفعل نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم است و در سال جهش تولید برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور توجه به فرصت‌های اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

عباس زاده مشگینی در ادامه اذعان کرد: خوشبختانه با همت مسئولین استانی شاهد رفع مشکلات شهرستان‌ها از جمله شهرستان مشگین شهر خواهیم بود و با تمرکز توجه مسئولین به شهرستان‌ها می‌توانیم در احداث پروژه‌های گردشگری مختلف در این شهرستان گام‌های خوبی برداریم.

وی در پایان تاکید کرد: بقعه شیخ حیدر از مهم‌ترین آثار تاریخی است که نقش مهمی در جذب گردشگر و شناساندن هویت این شهرستان دارد لذا خواستارم تصمیمات اساسی در زمینه تکمیل، مرمت و بازسازی این قلعه و سایر بناهای تاریخی این شهرستان اتخاذ شود.

منبع:خبرگزاری مهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *