گردشگری سلامت

«گردشگری سلامت شفا مدتور» منتخب رویداد جهش صادرات

ایده «گردشگری سلامت شفامدتور» مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان ایده قابل اجرای رویداد «جهش صادرات در مسیر جهش تولید» انتخاب شد.

 مهران اوچی اردبیلی 11 شهریور با اعلام این خبر افزود: در این رویداد که با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق ایران به‌منظور تقدیر از ایده‌های برتر صادراتی برگزار شد این ایده به عنوان ایده قابل اجرا، مجوز استقرار در مرکز شتابدهی صادرات ایران را اخذ کرد.

وی اضافه کرد: گردشگری سلامت شفامدتور از مهرماه سال‌جاری به مدت شش‌ماه می‌تواند با استقرار در کلیه مراکز شتابدهی ذیل مرکز بین‌المللی علم و فناوری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از خدمات استقرار، مشاوره، آموزش، امکانات اداری، مذاکره با نهادهای مالی و سایر خدمات تعریف شده جهت توسعه و اجرایی کردن آن استفاده کند.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه این ایده از سال گذشته فعالیت خود را در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل آغاز کرده و با حمایت‌های آن، در ردیف شرکت‌های صنایع خلاق کشور قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی سعی دارد با ایده مذکور که سامانه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران خارجی ایران و جمهوری آذربایجان است وضعیت گردشگران سلامت و فعال کردن پتانسیل‌های این حوزه را ساماندهی کند.

وی با اشاره به اینکه استارتاپ شفامدتور با مدیریت سعید جعفری به عنوان پل ارتباطی بین بیماران و مراکز درمانی، رفاهی و اقامتی استان اردبیل عمل می‌کند، توجه بیشتر مسئولان به مشکلات شرکت‌های تسهیل‌گر با توجه به شیوع ویروس کرونا را خواستار شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل افزود: استقرار و حمایت از ایده «گردشگری سلامت شفامدتور» در مرکز شتابدهی صادرات، زمینه خوبی برای کسب درآمد ارزی کشور از طریق شرکت‌های دانش بنیان و خلاق فراهم خواهد کرد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *