گردشگری

گردشگری باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره راه بیفتد

رییس فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی گفت که نیاز است گردشگری کشور نیز همچون بازگشایی مدارس و برخی اماکن عمومی مجددا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه بیفتد.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیات رییسه فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: در این جلسه در رابطه با مسائل پیش‌روی حوزه گردشگری، راهبردها، برنامه چهار ساله فراکسیون، تشکیل کمیته‌ها و زمانبندی فعالیت‌ها صحبت کردیم.

وی اضافه کرد: مشکلاتی که الان گریبانگیر گردشگری کشور شده نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این صنعت دچار ضرر و زیان‌هایی شده خصوصا در بحث بوم‌گردی که قرار شد با تشکیل جلساتی به بررسی مشکلات این عزیزان بپردازیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما معتقدیم بحث گردشگری باید همانند بازگشایی مدارس و برخی اماکن عمومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و البته در صورت صلاحدید ستاد ملی کرونا مجددا راه بیفتد؛ همچنین مقرر شد در رابطه با بحث مالیات مکاتباتی صورت گیرد و به گونه‌ای مدیریت کنیم که بیش از این ضرر به حوزه گردشگری وارد نشود.

رییس فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان این‌که جلسات این فراکسیون به صورت ماهانه ادامه خواهد یافت، گفت: ما در جلسات آتی از وزیر گردشگری دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم سه محور گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را به خوبی پیش ببریم.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *