گردشگری

کرونا بیشترین آسیب را به بخش گردشگری وارد کرده است

معاون اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان می‌گوید: کووید-۱۹ لطمات جبران‌ناپذیری به بخش گردشگری وارد کرده است.

اسکندر فلاح‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت لرستان به لحاظ کرونا قرمز است و بازهم شاهد اعمال محدودیت‌هایی هستیم که حوزه گردشگری را نیز شامل می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۱ تیرماه هتل‌های استان پس از چند ماه تعطیلی دوباره فعالیت را رسماً کردند و مطابق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا از ۱۹ مهر ماه دوباره فعالیت آنها تعطیل شده است.

فلاح‌وند تاکید کرد: این محدودیت‌ها شامل تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی استان ممنوع می‌شود و بدون شک با متخلفان برخورد خواهد شد و در چند هفته اخیر چندین تالار پذیرایی پلمب شده است.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان یادآور شد: بیشترین خسارت ناشی از کرونا به بخش گردشگری، وارد شده که بعضاً جیران‌ناپذیر هستند و مطابق آمارها در نیمه نخست امسال ۱۲۲ میلیارد تومان خسارت داشته‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری چندین تور غیرمجاز گردشگری طی نیمه نخست سال ۹۹ در لرستان، تصریح کرد: بیشترین آسیب‌ها را در این زمینه داشتیم که با متخلفان برخوردهای لازم انجام شد.

فلاح‌وند گفت: امیدواریم مردم بیش از پیش فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا با ریشه‌کنی این ویروس منحوس دوباره زندگی به روال عادی برگردد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *