جراحی یک توریست ایتالیایی در ماکو

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو از بستری یک گردشگر ایتالیایی به دلیل بیمار شدن در جریان سفر به ایران خبر داد و گفت: این گردشگر به صورت ویژه در بیمارستان فجر این شهرستان بستری و مورد جراحی قرار گرفت.

علی خورابلو، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پاسکوال داوری، توریست تبعه ایتالیایی که سه روز در مهمان‌سرای جهانگردی ماکو اقامت داشت به دلیل عارضه درد شکم با همراهی مدیر مهمان‌سرای جهانگردی به اورژانس بیمارستان فجر این شهرستان مراجعه می‌کند و پس از بررسی پزشکان با تشخیص انسداد روده، بستری و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.
وی افزود: برحسب مهمان‌نوازی کادر درمان بیمارستان و مدیر شبکه بهداشت شهرستان با وجود مشکلات زیاد کاری ناشی از کرونا به‌صورت ویژه و حسب وظیفه پزشکی اقدام به جراحی وی کردند.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو ادامه داد: این اداره با همراهی کارشناس گردشگری و مترجم زبان‌ سازمان منطقه آزاد و مدیر مهمانسرای جهانگردی در طول مدت بستری از توریست ایتالیایی عیادت و دلجویی کردند.
وی با ابراز خرسندی از حال عمومی مناسب “پاسکوال داوری” و ترخیص وی از بیمارستان تصریح کرد: توریست ایتالیایی اخلاق میهمان‌داری ایرانیان را بی‌مثال قلمداد کرده و پس از دو روز بستری در بیمارستان و طی پنج روز دوره نقاهت در میهمان‌سرای جهانگردی عازم تهران شد تا به کشور ایتالیا برگردد.

به گفته خورابلو، هدف وی از مسافرت به ایران امور شخصی بوده است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *