کردستان

مدیرکل جدید میراث فرهنگی کردستان رسماً معرفی شد

«یعقوب گویلیان» به‌عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، وزیر میراث فرهنگی در حکمی «یعقوب گویلیان» را به‌عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان منصوب کرد.

آئین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان ظهر امروز با حضور علیرضا ایزادی مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین‌الملل و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان برگزار شد.

گویلیان فارغ‌التحصیل رشته گردشگری از دانشگاه قبرس و از سال از 1383 تا 1390 معاون توسعه و مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان بوده و از آن زمان تاکنون کارشناس حوزه گردشگری است.

پیش از این اسماعیل مریوانی از 29 آبان‌ماه سال گذشته تا امروز سکاندار اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بود که در طول این مدت استاندار و فرماندار شهرستان سنندج به‌دلیل اختلافاتی که در ماجرای انتصاب وی پیش آمد، از همه ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی خواسته بودند که این مدیر را به جلسات راه ندهند.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان 22 مردادماه امسال از پرداخت پول‌های میلیونی به برخی افراد به‌نام خبرنگار و اختصاص به برگزاری مراسم در میراث فرهنگی استان خبر داد که باید همچنان پاسخگوی امضاءهایی که در این راستا انجام شده، باشد و از مدیرکل جدید نیز انتظار می‌رود این موضوع را پیگیری و در این رابطه شفاف‌سازی کند.

منبع:تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *